شبکه‌های اجتماعی

تدابیر ویژه شرکت ایساکو‌ برای مناطق سیل زده استان گلستان
روتیتر

گروه صنعتی ایران‌خودرو در ادامه طرح امداد ویژه نوروزی 1398، با ادامه پوشش کامل جاده‌های مواصلاتی کشور در این ایام برای اطمینان خاطر مشتریان محصولات این شرکت در سفرهای نوروزی، برای امدادرسانی بهتر به مناطق سیل‌زده استان گلستان نیز تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
بر اساس آخرین اخبار به دست آمده، طرح امدادی این شرکت که متشکل از تیم امداد خودرو ایران و پشتیبانی شركت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدكی ایران خودرو (ایساکو) خواهد بود، ناوگانی ویژه را برای اعزام به استان گلستان درنظر گرفته است. این ناوگان اعزامی متشکل از 14 دستگاه امدادرسان شامل ۴ دستگاه امداد سریع، 1 دستگاه امداد پلاس، 3 دستگاه ویژه حمل، 2 دستگاه ویژه حمل دکل‌دار و 4 دستگاه خودرو دو منظوره است که قرار است روز جاری (شنبه 3 فروردین ماه) به مناطق بحران زده اعزام شوند.
هدف از اجرای این طرح در مناطق خسارت دیده، رسیدگی به خودروهای آسیب دیده در سیل و تسریع روند بازگرداندن شرایط حمل و نقل در این مناطق است. در ادامه این طرح قرار است سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو نیز فردا (یکشنبه4 فروردین ماه) در این مناطق حاضر شده و از روند امدادرسانی بازدید به عمل خواهد آورد.

نظر دهید


در همین زمینه