شبکه‌های اجتماعی

پیشنهاد ویژه ایساکو برای کاربران اتوکلیک

فرصتی استثنایی برای دریافت خدمات در محل

در راستای تکریم مشتریان محترم محصولات ایران‌خودرو و برای رفاه بیش‌تر آن دسته از مالکانی که نیاز به دریافت خدمات برای خودرو خود دارند، شرکت ایساکو فرصتی استثنایی و پیشنهادی ویژه را در نظر گرفته است. 

 

مشتریان محترم محصولات ایران‌خودرو می‌توانند تا 9 اسفند ماه سال جاری نسبت به نصب اپلیکیشن ایساکو روی تلفن همراه خود اقدام کرده و پس از نصب این اپلیکیشن با ورود به بخش اتوکلیک ( اتوکلیک بخشی است که به ارائه خدماتی مانند کوییک سرویس (سرویس سریع)، تعویض شمع، تایر، روغن‌ها، تسمه‌ها، باتری، شیشه‌شور و... در محل و زمان مورد نظر شما می‌پردازد.) و ثبت درخواست اعزام نیروی فنی به محل، از خدمات این بخش استفاده کنند. نکته مهم این است که مشتریان محترم می‌بایست پس از دریافت خدمات، نسبت به امتیازدهی به نیروی اعزامی در زمینه کیفیت ارائه خدمات اقدام کرده و بدون قرعه کشی از شرکت ایساکو هدیه‌ای ویژه دریافت کنند.

 

اپلیکیشن ایساکو از طریق فروشگاه‌های آنلاین اپلیکیشن نظیر کافه بازار، مایکت، سیب اپ و سایت شرکت ایساکو قابل دریافت است. با ورود به این اپلیکیشن و انتخاب بخش اتوکلیک، مشتریان می‌توانند با وارد کردن شماره شاسی خودرو ابتدا مراحل شناسایی خودرو خود را طی کرده و سپس به انتخاب نوع خدماتی که تمایل به دریافت آن دارند بپردازند. نکته بسیار مهم در این مورد این است که ارائه دهندگان خدمات در محل، همان نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش این شرکت در سطح کشور هستند.

نظر دهید


در همین زمینه