شبکه‌های اجتماعی

ایکو تارا اتوماتیک، 850 میلیون تومان قیمت خورد!
اتومبیل فارسی - ایکو تارا اتوماتیک

قیمت تارا اتوماتیک در بازار مشخص شد

 

نیمه آذر ماه سال جاری بود که گروه صنعتی ایران خودرو با صدور و ارستا دعوتنامه تکمیل وجه برای مشتریانی که پیش از این ایکو تارا اتوماتیک را ثبت نام کرده بودند، قیمت رسمی این محصول را 415 میلیون تومان اعلام کرد. لازم به ذکر است که پیش فروش ایکو تارا اتوماتیک با پرداخت 192 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت با موعد تحویل آبان‌ماه 1400 از سوی ایران خودرو صورت گرفته بود.

 

 

      بخوانید > مشخصات فنی و آلبوم تصاویر جدید ایکو تارا اتوماتیک

 

 

حال با انتشار گسترده آگهی‌های فروش ایکو تارا اتوماتیک در پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش خودرو، به نظر می‌رسد که اولین سری از این محصول به مشتریان تحویل داده شده و از آنجایی که شرط سند در رهن از شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا حذف شده است، بسیاری از مشتریانی که خودروی خود را تحویل گرفته‌اند نسبت به فروش آن در بازار با قیمت‌های نجومی اقدام کرده‌اند.

 

همانطور که در تصاویر زیر دیده می‎‌شود، قیمت ایکو تارا اتوماتیک در بازار آزاد از 670 تا 970 میلیون تومان تعیین شده است که این قیمت 60 تا 128 درصد فراتر از قیمت کارخانه‌ای این محصول است. با میانگین گرفتن میان قیمت‌های اعلام شده در بازار آزاد، می‌توان به میانگین قیمت 800 تا 850 میلیون تومانی برای ایکو تارا اتوماتیک در بازار آزاد رسید. البته ناگفته پیدا است که تحویل در تعداد محدود و تازه وارد بودن این محصول در بازار در تعیین این قیمت نجومی و فراتر از انتظار تاثیر بزرگی داشته است و به طور قطع باید با افزایش عرضه و تحویل، شاهد کاهش قیمت ایکو تارا اتوماتیک در بازار آزاد باشیم.

 

با توجه به رقبای موجود در بازار آزاد، پرداخت میانگین قیمت 800 میلیون تومانی برای ایکو تارا اتوماتیک هیچ توجیهی نداشته و طبیعتا با پرداخت چنین هزینه‌ای، گزینه‌های جذاب‌تری پیش روی مشتریان خواهد بود. 

 

AutomobileFa IKCO Tara AT Price in Market 3Bahman1400

 

 

 

 

نظر دهید