شبکه‌های اجتماعی

بیش‌ترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه برای «سایپا شاهین»
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

سطح پوشش خدمات بالا برای شاهین 

 

به گزارش اتومبیل فارسی به نقل از سایپانیوز، با نگاهی به مدت زمان و نحوه پوشش گارانتی شاهین متوجه خواهیم شد که این سدان ملی، ضمانت طولانی تری را برای بخش قوای محرکه نسبت به رقبای همکلاس خود دارد.

 

سایپا شاهین به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۱۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر تولید می کند.

 

با نگاهی به توان قابل ارائه این پیشرانه می توان متوجه شد که شاهین نسبت به رقبای هم‌قیمت خود بیش‌ترین سطح گشتاور را در اختیار راننده می‌گذارد.

 

در حال حاضر، رقبای هم‌قیمت این خودرو گشتاوری در بازه ۱۴۲ تا ۱۵۸ نیوتن متر را تولید می کنند. همچنین جعبه دنده این خودرو از نوع F185 و ۵ سرعته دستی است که فناوری ساخت بالاتری را نسبت به سایر رقبای هم‌قیمت خود دارد و ساختار تعویض دنده جدید در آن رعایت شده است.

 

شاهین با وجود این که به عنوان یک سدان توربوشارژر شناخته می شود، دارای گارانتی ۶۰ هزار کیلومتری است که نسبت به رقبا ۲۰ هزار کیلومتر ضمانت قوای محرکه بیش‌تری دارد. همین مسئله نشان می دهد سایپا با نگاهی به آینده در شرایط تحریم و از سویی دیگر، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریانش، گارانتی خودروی جدید خود را نسبت به اکثر محصولات داخلی افزایش داده و سطح پوشش و خدمات جدیدی را برای خریداران شاهین در نظر گرفته است. باید به این نکته توجه داشت که امروز رقبای جدید شاهین دنده ای با گارانتی پایه وارد بازار شده اند و ضمانت فنی کم‌تری را نسبت به محصول جدید سایپا دارند.

 

 

در حال حاضر، بیش از ۱۲ هزار دستگاه شاهین دنده‌ای تیپ G وارد جاده های کشور شده اند و سایپا می خواهد به‌زودی تولید نسخه اتوماتیک این سدان ملی را آغاز کند.

شاهین دنده ای تیپ G به استانداردهای ایمنی و تصادف ECE مجهز است و اصول ایمنی عابر پیاده، فرایند تولید نوین و سامانه های یکپارچه خودرو در آن دیده می شود. دو کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BAS، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، چراغ روز، استارت دکمه ای، نمایشگر تعویض دنده، سنسور باد تایر و… از جمله ویژگی های شاهین دنده ای تیپ G به حساب می آید. به گفته مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، نسخه اتوماتیک این خودرو با امکانات به مراتب بیش‌تری به دست خریداران خواهد رسید.

نظر دهید


در همین زمینه