شبکه‌های اجتماعی

آغاز اجرای سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین

از بامداد 24 آبان ماه

مطابق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از بامداد 24  آبان‌ماه، قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای، 1500 تومان و هر لیتر بنزین آزاد، 3000 تومان اعلام شد. هر لیتر بنزین سوپر نیز به مبلغ 3500 تومان به فروش می‌رسد و در سهمیه بندی ماهانه، دیگر بنزین سوپر در دسترس نخواهد بود. سهمیه خودروهای شخصی، همانند گذشته، ماهانه 60 لیتر اعلام شده است.

متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به شرح زیر می‌باشد:
"شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه‌بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین‌سوز به ترتیب بیان شده در این اطلاعیه انجام می‌شود."
سهمیه واریز شده به کارت سوخت خودروها، از این تاریخ در اختیار آنها خواهد بود و تا شش ماه، قابل ذخیره سازی است. مطابق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه کسانی که برای دریافت کارت سوخت، ثبت نام کرده اما کارت خود را دریافت نکرده‌اند، محفوظ خواهد بود. قیمت گاز طبیعی یا CNG‌، و همچنین گازوئیل، بدون تغییر باقی مانده و هیچ سهمیه‌ای به خودروهای دولتی تعلق نخواهد گرفت. در جدول زیر، می‌توانید سهمیه بنزین انواع خودروهای شخصی و عمومی را مشاهده نمایید:

 

Automobilefa Gasoline quota aban 1398

 

نظر دهید


در همین زمینه