شبکه‌های اجتماعی

فونیکس تیگو7 پرو با قلبی توانمند می‌آید
فونیکس تیگو 7 پرو - اتومبیل فارسی

دومین محصول از برند فونیکس در آستانه ورود به بازار

 

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا به زودی دومین محصول برند فونیکس خود را با نام تیگو7 پرو به بازار عرضه کند. در سال‌های اخیر این شرکت توجه ویژه‌ای بر پیشرانه‌های خود معطوف کرده تا خودروهایی با عملکرد بهینه را وارد بازار کند. کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت هم به دلیل رتبه‌بندی انرژی و کم مصرف بودن محصولات همراه با بهینه بالای آن‌ها صورت گرفت که خودروی تیگو7 فعلی نیز یکی از این محصولات بود. حال تیگو7 پرو به عنوان دومین فرزند خانواده فونیکس با ارتقاء بهره‌وری و توانمندی موتور 1.5 لیتری توربو با طراحی شرکت AVL به بازار عرضه می‌شود که توان خروجی آن به 156 اسب بخار و گشتاور آن به 230 نیوتن‌متر افزایش یافته است. با این حال قطعا این موتور با تکنولوژی جدیدتر و راندمان بالاتر عرضه خواهد شد.


اما گیربکس این خودرو از نوع 9 سرعته CVT است که آزمایش خود را روی خودروی آریزو6 به خوبی نشان داد و طیف دیگری از محصولات مدیران خودرو نیز از این گیربکس موفق استفاده خواهند کرد. گرچه این گیربکس نیز برای استفاده در فونیکس تیگو7 پرو ارتقاء داده شده است و باید یادآور شد که به لحاظ کارایی و عملکرد جزو 10 گیربکس برتر چین در سال 2019 بوده است.


فونیکس تیگو7 پرو یکی از خودروهای پر فروش شرکت چری در بازارهای صادراتی بوده که در بسیاری از بازارها توانسته همپای رقبای مطرحی چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج رقابت کند و سهم مناسبی از بازار را از آن خود نماید.

 

نظر دهید


در همین زمینه