شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فونیکس در نمایشگاه شیراز
فونیکس با برترین‌ها در نمایشگاه شیراز

 در نمایشگاه خودرو شیراز از 22 تا 25 خرداد در غرفه فونیکس و فونیکس NEV با یک سورپرایز ویژه در انتظار علاقه‌مندان به صنعت حمل و نقل هستیم.
اولین رویداد بزرگ خودرویی در بهترین زمان ممکن و در فصل بهار در شیراز برگزار می‌شود و برند فونیکس و فونیکس NEV در این شهر با قدمت و تاریخ، با نمایش مجموعه کامل خودروهای لوکس و پیشرفته با پیشرانه بنزینی، پلاگین هیبرید و در اتفاقی ویژه با خودرویی کاملا برقی میزبانی می‌کند.

 

رونمایی از اولین خودرو برقی فونیکس NEV

AutomobileFa Fownix 2 14030321

 

اف ایکس برقی سورپرایز ویژه این برند در نمایشگاه شیراز است. اف ایکس برقی با موتور قدرتمند، توان و شتاب کم نظیری را به پشتوانه موتور الکتریکی تولید می‌کند و از نظر طراحی، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب خواهد کرد. این خودرو کاملا الکتریکی از مزایای ویژه‌ای مانند پیمایش گسترده الکتریکی، آلایندگی بسیار اندک، شتاب سریع، موتور بدون صدا و طراحی زیبا بهره می‌برد که جزییات بیشتر آن به زودی منتشر خواهد شد.

 

قدرتمند، لوکس و سریع در غرفه فونیکس

AutomobileFa Fownix 3 14030321

 

برند فونیکس برای تمام طرفداران خودرو محصولات محبوب و ویژه را تدارک دیده است. در شرایطی که بازار ایران از وجود خودروهای سدان سایز بزرگ، باشکوه و پر از امکانات چشم گیر خالی شده، آریزو 8 به عنوان خودرویی فراتر از استانداردهای معمول در برابر بینندگان به نمایش در می‌آید تا یک بار دیگر ارتقا رانندگی را نشان دهد. این خودرو با موتور 2 لیتر توربو شارژ و امکاناتی مانند رانندگی نیمه خودران سطح 2.5 و کابین مجهز به صندلی‌های پیشرفته و سیستم نمایش، صوتی و تهویه خودکار و وسایل رفاهی مانند کول باکس و سردکن و گرمکن صندلی سطحی متمایز از آرامش را به شما ارائه می‌دهد.
تیگو 8 پرو مکس آی ای به عنوان پرچمدار خودروهای کراس اوور دو دیفرانسیل مونتاژی در بازار در این غرفه حضور دارد که تمام نیازهای یک خودرو در این سگمنت را داراست. این خودرو شاسی بلند با پیشرانه 2 لیتری TGDI بازتعریفی بر خودروهای دو دیفرانسیل است. امکانات رفاهی متعددی مانند دوربین ثبت وقایع، عایق صوتی شیشه‌ها و سانروف، گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های عقب در کنار سیستم‌ هوشمند پیشگیری از خطر ADAS بهترین وسیله نقلیه برای سفرهای خانوادگی و حضور در طبیعت است.

 

AutomobileFa Fownix 4 14030321

 

چه خودروهایی در نمایشگاه شیراز به نمایش در می‌آیند؟

در این نمایشگاه معتبر می‌توانید در غرفه فونیکس از تیگو 8 پرو مکس آی ای، آریزو 8، آریزو 6 جی‌تی، اف ایکس پریمیوم و تیگو 7 پرو مکس و همچنین در بخش برند فونیکس NEV از محصولات پاک یعنی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید و اف ایکس برقی دیدن نمایید.
نمایشگاه خودرو شیراز فرصتی است که برندهای لوکس فونیکس و فونیکس NEV تعهد مداوم خود برای ارائه بهترین‌ها و برترین‌ها و گوشه‌هایی از تجربه‌ کم نظیر رانندگی، سفرهای خانوادگی و ارتباط بهتر با محیط زیست و تعامل با کاربران را به نمایش بگذارند.

نظر دهید


در همین زمینه