اتومبیل فارسی - سفر چین فونیکس
سفر ده روزه در ماه مهر

 برند لوکس فونیکس از زمان ورود به بازار ایران، با تمرکز بر استراتژیهای هوشمندانه‌ای همچون ایجاد و تقویت ارتباط نزدیک با مالکان خودروهای خود و برگزاری رویدادهای متنوع باشگاه مشتریان، از جمله لیگ های تنیس، بولینگ و گلف، نشستهای کسب‌ و کار و اجلاس های فناوری، همواره تجربهای منحصر به‌فرد برای مشتریان خود رقم زده است.

یکی از بخشهای برجسته فعالیتهای باشگاه مشتریان فونیکس، کمپین ‌های آنلاین ماهانه و فصلی است که همواره با استقبال گسترده هواداران و مالکان خودروهای این برند مواجه میشود.

در تازه ترین این کمپین ‌ها، رقابت هیجان انگیز "سفر به چین" از ابتدای تابستان در چهار بخش عکاسی، تهیه ویدئو، طراحی لباس و آهنگسازی برگزار شد که در نهایت بیش از ۲۰۰۰ اثر خلاقانه به دبیرخانه کمپین ارسال گردید.

پس از بررسی دقیق آثار توسط هیئت داوران، برندگان خوش شانس سفر به چین مشخص شدند و برای نفرات دوم و سوم نیز جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.

این سفر ده روزه که در ماه مهر برگزار خواهد شد، تجربهای فراموش نشدنی برای برندگان خواهد بود؛ بازدید از ابر کارخانه هوشمند کمپانی مادر، تست و بررسی جدیدترین محصولات های تک، و بازدید از نمایشگاههای اکولوژیک با موضوع اکسسوری و لایف ‌استایل که آخرین ترندهای روز دنیا در آن به نمایش در میآید و بازدیدکنندگان میتوانند تجربهای منحصر به‌فرد از این محصولات داشته باشند. گفتنی است که برند فونیکس، به‌ عنوان پیشگام تکنولوژی در صنعت خودرو، در سبک زندگی و تجربه منحصر به ‌فرد کاربران در ابعاد مختلف زندگی نیز پیشتاز بازار است.

همچنین، گردش در شهرهای زیبای چین از دیگر برنامه ‌های ویژه این سفر است که فرصت منحصر به ‌فردی برای آشنایی بیشتر با نوآوریهای این برند جهانی فراهم میآورد.

خبر خوب دیگر برای علاقه‌ مندان به این برند، آغاز کمپین آنلاین پاییزی است که به مناسبت فرارسیدن فصل پاییز برگزار خواهد شد. علاقه ‌مندان میتوانند با دنبال کردن صفحات رسمی و فن‌پیج‌های فونیکس، از جزئیات و جوایز هیجان انگیز این کمپین مطلع شوند.

فونیکس همواره در تلاش است تا تجربهای متفاوت و فراموش نشدنی برای مالکان خودروهای خود رقم بزند. این برند با تعهد به ارائه خدمات بی نظیر و مستمر به مالکان محصولاتش، بویژه از طریق برگزاری رویدادهای اختصاصی، همچنان به مسیر خود در ارتقای تجربه مشتریان با قدرت ادامه خواهد داد.


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی