شبکه‌های اجتماعی

فوری | نتایج دومین قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد
اتومبیل فارسی - قرعه کشی خودرو

با تاخیر چندساعته

 

اسامی خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو با  تأخیر اعلام شد.

 

براساس اعلام وزارت صنعت در فرآیند ثبت نام در این سامانه که از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه انجام شد، بیش از ۵ میلیون متقاضی برای حدود ۱۰۰ هزار خودروی عرضه شده توسط خودروسازان خصوصی و دولتی ثبت نام کردند که در این دوره اسامی ۶۴ هزار و ۵۲۶ نفر به عنوان منتخب یا برنده عادی اعلام می‌شود. همچنین اسامی ۱۴ هزار و ۴۹۳ نفر نیز به عنوان منتخب یا همان برنده طرح جوانی جمعیت اعلام می‌شود.

 

در مجموع پنج میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۱۴ نفر در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها ثبت‌نام کردند که از این تعداد در طرح عادی، پنج میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۴۰ نفر پس از احراز هویت "واجد شرایط" شناخته شده و بر این اساس ۱۰۵ هزار و ۶۷۴ نفر "فاقد شرایط" بوده و به‌تبع حذف شده‌اند.

 

در طرح فروش یکپارچه ویژه طرح جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران)، در مجموع ۳۱۷ هزار و ۲۴۱ نفر ثبت‌نام کرده که از این تعداد به ترتیب ۱۹۹ هزار و ۹۲۷ نفر واجد شرایط و به‌تبع ۱۱۷ هزار و ۳۱۴ نفر فاقد شرایط معرفی شده‌اند.

 

بر اساس ظرفیت اعلام شده شرکت‌های خودروساز، خودروسازی سایپا ۶۱ هزار و ۴۸۳ دستگاه، گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۵ هزار دستگاه، اتومبیل‌سازی فردا ۱۰۰۴ دستگاه، بهمن ‌موتور ۹۳۰ دستگاه، خودروسازی ایلیا ۱۱۱ دستگاه و آرین‌پارس موتور ۱۰۰ دستگاه خودرو عرضه کرده‌اند.

 

در حالیکه قرار بود نتایج دومین مرحله از فروش یکپارچه خودرو ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه دوم مرداد ماه) بر روی سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قابل مشاهده باشد، اما گویا پروسه بارگزاری نتایج دچار اختلال شده و به سبب بروز مشکلات فنی اعلام نتایج چند ساعتی با تاخیر اعلام شد.

 

متقاضیان می توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com لیست منتخبان را مشاهده کنند.

 

البته از طرف خودروسازان به منتخبان پیامک هم ارسال خواهد شد و آنها با مراجعه به سایت خودروسازان روند واریز وجه را انجام خواهند داد. توجه داشته باشید منتخبین به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

 

نظر دهید