شبکه‌های اجتماعی

BYD در ایران می‌ماند
روتیتر

اگر خبرهای این روزهای اخیر حوزه خودرو را دنبال کرده باشید، بسیاری از آن‌ها خبر از خروج احتمالی برندهای چينی از بازار ايران به ویژه برند BYD را داده بودند، اما روز گذشته صفحه رسمی شرکت خودروسازی کارمانیا در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که صرفا برخی از افراد برای اغراق سطح دانش و بزرگنمایی تخصص خود در صنعت خودروسازی، اقدام به تهیه این خبر کرده و در رسانه‌های خود منتشر کرده‌اند که متاسفانه به تبعیت از این خبر، بسیاری از رسانه‌های فعال در صنعت خودروسازی هم اقدام به تحلیل از روی این خبر و یا باز نشر آن کرده‌اند.
طبق اعلام رسانه کارمانیا در فضای مجازی، برخی خبرگزاری‌ها متاسفانه بدون كسب اطلاع دقيق اين خبر را پوشش داده‌اند. این درحالی است که در صورت وجود نمایندگی رسمی یک شرکت خودروسازی در کشور از جمله BYD، نویسنده موظف به کسب اطلاعات دقیق در مورد چگونگی صحت این ادعا از سوی نمایندگی مجاز است که متاسفانه چنین کاری انجام نشده و شایعاتی مبنی بر خروج شرکت‌های خودروساز چینی به ویژه برند BYD از بازار کشور مطرح شده است.
کارمانیا در ادامه اعلام کرد، مادامی كه دولت چين همراه با دولت و نظام ايران باشد، شرکت خودروسازی BYD نیز همانند گذشته به فعاليت خود در ايران ادامه خواهد داد و محصولات آن به واسطه شرکت خودروسازی کارمانیا در اختیار هم‌وطنان قرار خواهد گرفت. هرچند امسال آرمان و ایدئولوژی بر مبنای حمایت از کالای ایرانی پایه‌ریزی شده و نیاز است که از کارگر ایرانی، مصرف کننده ایرانی و همچنین کالاهای تولید شده به دست کارگران ایرانی حمایت لازم صورت گیرد.

 

منبع: خودروبانک

نظر دهید


در همین زمینه