شبکه‌های اجتماعی

مجله اینترنتی «اتومبیل فارسی» کار خود را آغاز کرد

با حضور اصحاب رسانه و متخصصین

مجله اینترنتی «اتومبیل فارسی» روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت 97 در مراسمی با حضور خودروسازان و خبرنگارهای حوزه خودرو به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
«اتومبیل فارسی» تلاش می‌کند با انتشار مطلب‌های تحلیلی و کارآمد، محتوای جذاب شبیه به آن‌چه در مجله‌های چاپی منتشر می‌شود را در فضای آنلاین منتشر کند. تیم «اتومبیل فارسی» در تلاش است بخش‌های فراموش شده رسانه‌های خودرویی را دوباره فعال کند و یک رسانه منفعل نخواهد بود، بلکه این وب‌سایت با تدارک رویدادهای گوناگون، قصد دارد به بهبود صنعت خودروی ایران کمک کند. برای آشنایی اجمالی با منوهای «اتومبیل فارسی»، می‌توانید این ویدیو را ببینید. 

 

{gallery}AutomobileFa/Ceremony/1{/gallery}
«اتومبیل فارسی» که به وسیله تیمی با پیشینه ده ساله در صنعت خودرونویسی تشکیل شده است، به عنوان نخستین حرکت خود در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، کمپینی ایجاد کرده که به تشویق و ترغیب جامعه به خرید خودروهای رنگی می‌پردازد. این کمپین با هشتگ «#من_اتومبیل_رنگی_سوار_میشم»، به این منظور ایجاد شده تا به بهتر شدن حال جامعه کمک کند و چهره‌ای شادتر به شهرهای ایران ببخشد.
مجله اینترنتی «اتومبیل فارسی» برای احترام به مخاطب، بر اساس اصول روز جهانی طراحی شده، تصویرهای با اندازه بزرگ منتشر می‌کند و دسترسی به بخش‌های گوناگون آن بسیار آسان است. به گفته محمدعلی ملاعبداللهی، مدیرمسئول مجله اینترنی «اتومبیل فارسی» بخش‌های دیگر این وب‌سایت در حال تکمیل است و به زودی در دسترس مخاطب‌ها قرار می‌گیرد.
«اتومبیل فارسی» تلاش می‌کند در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور مستمر و فعالی داشته باشد و قصد دارد به صورت مستقیم و جدی، تعامل با مخاطبان خود را ادامه دهد. شما می‌توانید آخرین ویدیوهای منتشرشده وب‌سایت را در کانال آپارات ما هم مشاهده کنید و همچنین، از آخرین اخبار و محتوای متنوع دیگری که به صورت روزانه در اختیار شما قرار داده می‌شوند، در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما مطلع شوید.

 

{gallery}AutomobileFa/Ceremony/2{/gallery}

نظر دهید


در همین زمینه