شبکه‌های اجتماعی

سانگ‌یانگ کوراندو در راه ژنو

مراحل آماده‌سازی شروع می‌شود

سانگ‌یانگ شرکت تابع ماهیندرا در کره جنوبی، اطلاعات جدیدی از سانگ‌یانگ کوراندو 2019 منتشر کرد، سانگ‌یانگ کوراندو شهرت خوبی در ایران دارد، این خودرو ماه آینده در نمایشگاه ژنو به نمایش درمی‌آید. طراحی کوراندو جدید الهام گرفته از XUV500 ماهیندرا است، سانگ‌یانگ کوراندو 2019 در میانه سانگ‌یانگ تیوولی و سانگ‌یانگ رکستون G4 قرار گرفته‌است. این کوراندو نسل چهارم از این شاسی‌بلند به حساب می‌آید.


پایه اصلی طراحی این مدل بر اساس پلت‌فرم X100 است که پیش از این بر روی سانگ‌یانگ تیوولی و به تازگی برای ماهیندرا XUV300 نیز  از آن استفاده شده است. کوراندو جدید نشانه‌هایی از طراحی سانگ‌یانگ رکستون G4 و خودرو مفهومی SIV-2 که سال 2016 در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد را دارد. کوراندو 2019 از پلت‌فرم Unibody (یک‌پارچه) بهره می‌برد و عضلانی و خشن‌تر شده است، همچنین تغییراتی در چراغ‌ها و سپر خود دیده است. داخل کوراندو جدید استانداردهای یک خودرو مدرن را دارد، در این خودرو از صفحه لمسی 10.25 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی و 9 اینچی پنل ابزار استفاده شده است.
کوراندو جدید از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو دیزل بهره می‌برد که قدرت آن 114 اسب‌بخار است، این در حالی است که هنوز مشخصات رسمی آن منتشر نشده است، کوراندو جدید احتمالا از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو دیگر که ماهیندرا آن را ساخته و توسعه داده است، استفاده خواهد کرد.
کوراندو جدید ممکن است از یک پیشرانه الکتریکی هم درآینده نه چندان دور استفاده کند، کوراندو 2019 می‌تواند اولین خودرو تمام الکتریکی شاسی‌بلند سانگ‌یانگ در بازار جهانی باشد. سانگ‌یانگ کوراندو 2019 به لحاظ ایمنی از سیستم های AEB ،LKAS و DAA بهره خواهد برد.

نظر دهید


در همین زمینه