شبکه‌های اجتماعی

کاین کوپه در راه است

بالاخره تایید شد

پورشه ظاهرا بالاخره به نظر طرفداران گوش داده و در حال تولید یک نسخه کوپه از کاین است. شایعه‌های مربوط به این مدل، مدت‌ها است که در اینترنت جریان دارد و با استقبال خوبی هم از علاقه‌مندان این برند آلمانی مواجه شده و اکنون، اتوکار به نقل از الیور بلوم، مدیر پورشه نوشته است که کاین کوپه برای عرضه در سال 2019 آماده می‌شود.
نسخه کوپه مسلما بر اساس کاین استاندارد طراحی می‌شود و هر دو نسخه، در کنار هم تولید خواهند شد. با وجود ویژگی‌های مشترک طراحی، به نظر می‌رسد که نسخه کوپه از کارکتر متمایز خود بهره ببرد و در بعضی نقاط، مثل گلگیر جلو، طراحی منحصر به فرد خود را داشته باشد. همانطور که می‌توان حدس زد، اکثر تغییرات طراحی در ستون B خودرو انجام خواهد شد. همچنین، گفته شده که از پانامرا برای طراحی این نسخه الهام گرفته شده است.
با توجه به جنجال‌های اخیر ایجادشده به خاطر پیشرانه‌های دیزلی، قطعا نمی‌توان در دسترس بودن یک موتور دیزلی را برای این نسخه انتظار داشت. در عوض، کاین کوپه به نسل جدید پیشرانه‌های بنزینی V6 و V8 اتکا خواهد کرد و اگرچه هنوز تایید نشده که کاین کوپه صاحب یک پیشرانه هیبریدی شود، اما با توجه به اینکه خود کاین اخیرا صاحب یک نسخه هیبریدی شده، بعید نیست که برای نسخه کوپه نیز چنین پیشرانه‌ای آماده شود. مخصوصا که اخیرا عرضه 2 نسخه پلاگ‌این هیبریدی محبوب‌ترین مدل پورشه هم تایید شده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها حساب ویژه‌ای روی این پیشرانه باز کرده‌اند.
انتظار می‌رود که فروش این مدل در انگلستان از زمستان 2019 شروع شود و با محصولاتی چون ب‌ام‌و X6، مرسدس GLE کوپه و آئودی Q8 جدید رقابت کند. احتمال عرضه زودتر این مدل در بازار داخلی آلمان وجود دارد و ممکن است در آینده‌ای نزدیک، شاهد منتشر شدن اولین تصاویر جاسوسی آن هم باشیم.
ایده کاین کوپه اولین بار در آگوست 2016 و پس از انتشار تصاویر جاسوسی بسیار مبهمی مطرح شده بود اما در نهایت مشخص شد که این تصاویر، مربوط به نسخه‌های اولیه مدل الکتریکی پورشه یعنی میشن‌ای بودند.

نظر دهید


در همین زمینه