شبکه‌های اجتماعی

رونمایی از دو محصول جدید پینین‌فارینا در پکن

دست‌پرورده‌های ائتلاف چینی‌ایتالیایی

 

در گذشته نام پینین‌فارینا بیشتر در همکاری با فراری به گوش می‌رسید اما به تازگی این استودیو طراحی ایتالیایی با مشارکت یک هولدینگ چینی به نام Hybrid Kinetic Group اقدام به طراحی و توسعه تعدادی خودروی مفهومی کرده است. این دو شریک تجاری به زودی از دو محصول جدید خود در نمایشگاه خودروی پکن 2018 رونمایی خواهند کرد.

یکی از دو خودرویی که در پکن رونمایی خواهند شد، H500 نام خواهد داشت که تا کنون دو تصویر مبهم از طراحی آن منتشر شده است. H500 یک خودروی مفهومی سدان است که پینین‌فارینا در باره آن چنین می‌گوید: «زیبایی و اسپرت‌بودن را در هم می‌آمیزد، طراحی خالص و جزئیات پیچیده‌ای دارد و برای کسانی که سبک زندگی پویایی را جستجو می‌کنند طراحی شده است.» پینین‌فارینا همچنین مدعی است که این سدان کانسپت با فناوری‌های پیشرفته و پیش‌روی توسعه یافته توسط HK بهره می‌برد که شامل باتری، الکتروموتورها، واحد کنترل مرکزی و افزایش‌دهنده میزان پیمایش (مکانیسیمی مشابه آن‌چه در ب‌ام‌و i3 به کار گرفته شده است) می‌شود.

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد کانسپت دیگری که قرار است در نمایشگاه خودروی چین رونمایی شود، در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. همکاری پینین‌فارینا با HK تا کنون منجر به طراحی شش خودروی کانسپت شده است که اولین آن H600 سدان بود که در نمایشگاه ژنو 2017 رونمایی شد، پس از آن شاسی‌بلند‌های K500 و K750 معرفی شدند و جدیدترین آن HK GT بود که در ژنو 2018 رونمایی شد. اکنون در آستانه رونمایی از دو محصول جدید این دو شرکت قرار داریم.

نظر دهید


در همین زمینه