شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل
پرقدرت و خوش کیفیت

 سایپا دیزل، تولیدکننده پیشرو خودروهای تجاری در ایران تا قبل از تحریم‌ها شریک تجاری ولوو بود اما بعد از اعمال تحریم‌های ایالات متحده با دانگ‌فنگ یکی از تولیدکنندگان برتر چین قرارداد امضا کرده و با چند محصول این شرکت بار دیگر در بازار حاضر شد؛ یکی از این محصولات کامیون کمپرسی KC465 با امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته است.


این کامیون کمپرسی با وزن ناخالص 26 تن و طول بدنه 8.5 متر برای حمل و نقل انواع بارهای سنگین و حجیم مناسب است. کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل به پیشرانه 6 سیلندر خطی 10.8 لیتری با توربوشارژر و اینترکولر با کد DDi11E465-60 مجهز است که قدرت 464 اسب بخار و گشتاور 2200 نیوتن متر تولید می‌کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو 6 را داشته و با گیربکس 16 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی تولید شرکت ZF هماهنگ شده است. گیربکس ZF162S2530 از فناوری کلاچ خشک استفاده کرده که باعث کاهش وزن و افزایش راندمان شده و دارای سیستم کنترل الکترونیکی است که تعویض دنده را روان و سریع می‌کند.


 ظرفیت مخزن سوخت این کامیون 400 لیتر و مخزن 25 لیتری اوره دارد، از دیگر مشخصات فنی کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل  می‌توان به ابعاد آن اشاره کرد که در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 8500، 2550 و 3400 میلی‌متر بوده و وزن خالص این کمپرسی 12 تن است. سیستم تعلیق جلوی این اتومبیل تجاری فنر شمشی 10 لایه با کمک فنر همراه میل موج‌گیر بوده تعلیق عقب آن از نوع فنر شمشی 13 لایه است.

 

AutomobileFa Saipa Diesel KC465 02 14020813 01


کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل دارای کابین جادار و راحت و تختخواب با امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، آینه های جانبی برقی و صندلی راننده با تنظیم برقی اشاره کرد. سیستم مولتی‌مدیا این اتومبیل تجاری مجهز به نمایشگر 10 اینچی، رادیو، پخش کننده CD/DVD و یک پورت USB است. این سیستم برای پخش موسیقی و تماشای فیلم مناسب است.


از جمله سیستم‌های ایمنی به کار رفته در KC465 سایپا دیزل، سیستم ترمز ABS، سیستم ترمز EBD، سیستم ترمز کمکی EBA، سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS و سیستم ترمز اضطراری AEB است. از جمله امکانات دیگری که در برای این کامیون کمپرسی می‌توان نام برد کمربند سه نقطه‌ای و کیسه هوا ایمنی راننده و سرنشین است.
کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل با قابلیت های پیشرفته خود، گزینه ای مناسب برای حمل و نقل انواع بارهای سنگین و حجیم است. این کامیون می تواند در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی، معدن و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.


قیمت کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل از 10 میلیارد تومان شروع می شود. این کامیون دارای خدمات پس از فروش گسترده ای در سراسر ایران است.

نظر دهید


در همین زمینه