شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - گردهمایی کشنده‌های تیونینگ در ایران
با حضور 70 کشنده خاص برگزار شد

 

گردهمایی کشنده‌های تیونینگ و اسپرت توسط شرکت دیزلیران در اسلامشهر برگزار شد که طی آن خاص‌ترین و اسپرت‌ترین خودروهای کشنده و تجاری کشور به نمایش درآمدند. این گردهمایی که باحضور بیش از هفتاد کشنده خاص و تیونینگ از جمله اسکانیا سریS ، نسل جدید کشنده ولوو و ... توسط شرکت دیزلیران برگزار شد، مورد استقبال علاقمندان از سراسر ایران قرار گرفت.


مدیرعامل شرکت دیزلیران در حاشیه این مراسم گفت: «تمرکز اصلی دیزلیران بر روی واردات و خرید و فروش خودروهای سنگین است و در حال حاضر نمایندگی شرکت های مطرح مانند سایپا دیزل، آرین دیزل و ... را اخذ کرده‌ایم.»


الهام نظری با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم تعداد ۱۰ هزار نفر از این گردهمایی بازدید کنند، اظهار داشت: «سال گذشته نیز همایش کشنده‌های تیونینگ و اسپرت توسط دیزلیران برگزار شد که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت. با توجه به بازخورد همایش قبلی و پیگیری دوستداران خودروهای تجاری، تصمیم گرفتیم امسال نیز همایش کشنده‌های تیونینگ و اسپرت خاص را برگزار کنیم.»


مدیرعامل شرکت دیزلیران گفت: «این مجموعه در حدود ۱۰ سال است که با چندین شعبه و عاملیت در حوزه خرید و فروش و ارائه خدمات به خودروهای سنگین در کشور فعالیت می‌کند. همچنین شعبه‌ای نیز در حوزه خرید و فروش خودروهای سواری دارد.»


نظری گفت: «در این مدت توانستیم سیستم خرید و فروش و ارائه خدمات خودروهای سنگین را از حالت سنتی به مدرن تغییر دهیم و ما در مجموعه دیزلیران به مشتریان ثابت کردیم که می‌توانند خدمات بهتری از شرکت‌ها دریافت کنند.»

 

نظر دهید


در همین زمینه