شبکه‌های اجتماعی

ورود M2 Competition به بازی CSR Racing

M2 Competition وارد دنیای بازی‌ها شد

تنها گذشت چند هفته از رونمایی M2 Competition کافی بود تا سازندگان بازی‌های ویدئویی، این خودروی جذاب را به دنیای گیمر‌ها وارد کنند. قطعا شما نیز اشتیاق زیادی برای قرار گرفتن پشت فرمان این محصول ب‌ام‌و دارید، اما اگر نمی‌توانید منتظر ورود آن به بازار بمانید یا بودجه کافی برای خرید یک دستگاه از این اتومبیل را ندارید، نسخه 2 از بازی پر طرفدار CSR Racing را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید! کمپانی ب‌ام‌و با همکاری توسعه‌دهندگان این استودیوی بازی‌سازی، برای نخستین بار M2 Competition را به فاصله چند روز از رونمایی رسمی در پکن، وارد اسمارت‌فون‌‌ها کرده است.


همه می‌دانیم که ب‌ام‌و برندی مردمی در زمینه بازی‌های اتومبیل‌‎رانی است. از زمانی که غول باواریا به طور رسمی اولین ورود خود به دنیای بازی‌ها را کلید زد تا به امروز، بیش از 1.8 بیلیون کاربر با ب‌ام‌وهای گرافیکی به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند! یعنی به طور میانگین 3 میلیون ب‌ام‌و در روز، در بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی مورد استفاده قرار می‌گیرند که رقمی شگفت‌انگیز است!


توبیاس وبر، مدیر بخش بازاریابی و سرگرمی دپارتمان مرکزی ب‌ام‌و می‌گوید: خرسندیم از اینکه توانستیم لذت بی‌وصف رانندگی با اتومبیل فوق‌العاده‌ای چون M2 Competition را به رانندگان بازی زیبای CSR2 در سراسر جهان، هدیه کنیم. بازی‌سازان CSR می‌گویند که آن‌ها تمام تلاش خود را برای القای حس قدرت پیشرانه و هندلینگ نسخه واقعی، در قالب نسخه کامپیوتری به کار بسته‌اند. در ب‌ام‌و M2 Competition واقعی، یک قلب تپنده V6 بای‌توربو به حجم 3 لیتر در زیر کاپوت آرام گرفته است که به محض وحشی شدن، 405 اسب بخار بیرون می‌دهد. گشتاور این پیشرانه به 550 نیوتن‌متر می‌رسد و شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت آن، به کمک گیربکس 6 دنده دستی در حدود 4.2 ثانیه اندازه‌گیری شده است. حداکثر سرعت این خودرو همچون اکثر آلمانی‌ها به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده اما در نسخه‌های M Driver’S Package این سرعت به 280 کیلومتر در ساعت هم می‌رسد.
برای بسیاری از افراد، همچنان بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری نخستین فضا برای آشنایی با انواع خودرو‌ها هستند. اگر شما هم به دنبال تجربه سواری با M2 Competition هستید، همین الان می‌توانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان از App Store و Google Play دانلود کنید.

 

نظر دهید


در همین زمینه