شبکه‌های اجتماعی

پیش فروش یکساله شاهین، ساینا و 5 محصول دیگر سایپا - دی ماه 1400
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

شروع طرح از پنجشنبه 16 دی ماه 1400

 

سایپا دو شرایط پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید 6 محصول خود را اعلام کرد. 

طرح فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا شامل شاهین، کوییک S، کوییک R، کوییک دنده‌ای، ساینا S و سایپا وانت 151 با موتور M13 است. تفاوت این دو طرح در سود مشارکت و سود انصراف بوده که شامل پیش‌فروش مشارکت در تولید شده و از تفاوت دیگری که بین این دو شرایط پیش‌فروش محصولات سایپا وجود دارد می‌توان به موعد تحویل آن اشاره کرد. گفتنی است قیمت نهایی و قطعی محصولات در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد. 

 

ثبت نام در این طرح‌های پیش‌فروش گروه خودروسازی سایپا از 8 صبح روز پنجشنبه 30 دی‌ ماه 1400 به مدت 48 قابل انجام است.

لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر 1 روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. همچنین متقاضیان تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی واریز نکرده و پس از اعلام نهایی اسامی منتخبان واجد شرایط، 3 روز مهلت برای واریز پیش پرداخت به انتخاب شدگان داده خواهد شد.

 

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود و همچنین نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشد. در صورت عدم رعایت این دو شرط ثبت نام کم لم یکن تلقی شده و متقاضی تا 3 سال از ثبت نام در طرح‌های ایران خودرو و سایپا محروم خواهد شد.

 

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و خودروی این طرح به صورت سند آزاد به مشتریان ارائه می‌شود. علاوه بر این، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حسابی که مبلغ پیش‌پرداخت از آن واریز می‌شود باید به نام شخص متقاضی باشد.

 

گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

از نکات مهم این طرح این است که اگر فردی در هر دو پیش‌فروش ثبت نام خود را تکمیل نماید در صورت عدم انتخاب در قرعه‌کشی پیش‌فروش یکساله در قرعه کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید حضور خواهد داشت. 

 

AutomobileFa Saipa PreSale Plan 28Dey1400

 

 

 

 

نظر دهید