شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - GAC EMPOW
با تحویل 90 روزه

 راساموتور خاورمیانه، عرضه کننده محصولات GAC در ایران، شرایط جدید فروش سه خودروی وارداتی GS3، EMKOO و EMPOW را اعلام کرده است.

جی ای سی GS3،  با قیمت یک میلیارد و 997 میلیون و 700 هزار تومان در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری و آبی قابل سفارش است. عرضه می‌شود

مدل EMKOO با قیمت 2 میلیارد و 385 میلیون و 600 هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، نقره‌ای و خاکستری ارائه می‌شود.

جی ای سی EMPOW نیز با قیمت 2 میلیارد و 183 میلیون و 500 هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، نقره‌ای و خاکستری قابل سفارش است.

در این طرح فروش 2.5 درصد جریمه تاخیر ماهانه برای هر سه مدل در نظر گرفته شده است. زمان تحویل برای تمامی مدل‌ها 90 روز کاری اعلام شده است.

 

شرایط فروش خودروهای GAC راسا موتور 

AutomobileFa Rasamotor 14030513

 

لازم به ذکر است متقاضیان محترم می بایست خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را انتخاب نمایند، در غیر این صورت و در صورت عدم تطابق خودروی انتخاب شده در سامانه با خودروی ثبت نام شده در وبسایت RASAMOTOR.CO قرارداد به صورت خودکار ابطال می گردد.

 

سایر توضیحات

۱- متقاضیان می بایست در انتخاب طرح آنلاین در وب سایت دقیقا خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را انتخاب نمایند (انتخاب خودرو دیگر امکان پذیر نمی باشد) در غیر اینصورت ثبت نام به منزله انصراف خواهد بود .
 ۲- متقاضیان گرامی می بایست در این مرحله جهت پرداخت از طریق وب سایت شرکت، منوی فروش، سامانه فروش آنلاین (درگاه پرداخت آنلاین) از تاریخ 1403/05/13 الی 1403/05/17 تا ساعت 24 اقدام نمایند.
۳-رنگ محصول بر اساس ظرفیت و اولویت واریز وجه متقاضیان انتخاب می گردد. همچنین تخصیص خودرو حتی الامکان بر اساس اولویت انتخابی مشتری و در غیر اینصورت مطابق با رنگ های موجود قابل عرضه در زمان تخصیص می باشد.
۴- خودروی مذکور دارای ۳ سال و یا ۶۰٫۰۰۰ کیلومتر گارانتی (هر کدام زودتر فرا برسد) مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای مشتریان می باشد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه