شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگارد X35
با پیش پرداخت 650 میلیون تومان

شرکت سانیار موتور شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 را با موعد تحویل 90 روزه اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه مبلغ پیش پرداخت در این طرح فروش برای خرید اقساطی تیگارد X35 650 میلیون تومان بوده و قیمت مصوب فروش این خودرو یک میلیارد و 250 میلیون تومان خواهد بود. 

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35با اقساط 12، 24 و 36 ماهه صورت خواهد گرفت و در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همچنین مطابق این شرایط فروش اقساطی خودروهای تحویل شده تا نیمه اسفند 1402 با مدل سال جاری و بعد از آن تحویل خودرو با مدل 1403 خواهد بود. 

 

تیگاردهای عرضه شده به صورت اقساط 12 ماهه سند خودرو تا پایان تسویه اقساط در رهن شرکت بوده و در فروش‌های 24 و 36 ماهه سند خودرو مطابق ضوابط شرکت‌های واسپاری (لیزینگ) و بر اساس قرداد مستقل اجاره به شرط تملیک مشتری با شرکت واسپاری تنظیم خواهد شد. 

 

علاوه بر این در این شرایط فروش اقساطی سود مشارکت و امکان صلخ وجود نداشته، سود انصراف نیز معادل 12 درصد سالیانه تعیین شده و خسارت تاخیر در تحویل خودرو معادل 20درصد سالیانه - روزشمار خواهد بود همچنین تاریخ سررسید اولین قسط خودرو نیز 30 روز بعد از تحویل خودرو بوده و هنگام صدور دعوتنامه به خریدار اعلام خواهد شد.

 

AutomobileFa New Sale Plan Tigard X35 14020921

 

گفتنی است تیگارد X35 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که با حجم 1.5 لیتر توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X35 همچنین به سیستم‌های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.

نظر دهید


در همین زمینه