شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگارد X35
در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی

عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی از این پس به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و این بدان معنی است که خودروسازان می‌توانند تولیدات خود را در این سامانه عرضه کرده و مانند دفعات گذشته سامانه به صورت مقطعی باز و بسته نخواهد شد و خودروسازان می‌توانند هر مقدار خودرویی که تولید کردند به صورت پیوسته در سامانه عرضه کنند. در حال حاضر یکی از خودروسازانی که در سامانه فروش یکپارچه محصول خود را عرضه کرده شرکت سانیار موتور است که تیگارد X35 را به صورت فوق العاده و با موعد تحویل 90 روزه به فروش گذاشته است.

سانیار موتور شرایط اقساطی برای تیگارد X35 درنظر گرفته است که متقاضی با پیش پرداخت 650 میلیون تومان الباقی مبلغ خودرو را می‌تواند تا 36 ماه پرداخت کند، در این شرایط فروش اقساطی برای کمتر از 12 ماه بدون کارمزد بوده و برای اقساط 24 و 36 ماهه کارمزد مطابق با شرایط لیزینگ خواهد بود.

در این شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 سند خودرو در رهن شرکت نخواهد بود بلکه در قالب قرارداد مستقل مشتری با شرکت لیزینگ و بر اساس ضوابط آن اجرایی خواهد شد. بر اساس قیمت تعیین شده از سوی شورای رقابت برای تیگارد X35، این خودرو با همان قیمت قبلی مصوب یعنی یک میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است تیگارد X35 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که با حجم 1.5 لیتر توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X35 همچنین به سیستم‌های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.

تیگارد X35 دارای طول، عرض و ارتفاع 4325، 1830 و 1640 میلی‌متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2570 میلی‌متر است. با این حال کابین آن فضایی بزرگ و راحت برای سرنشین‌های هر دو ردیف ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای تیگارد X35 شامل فرمان برقی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، سانروف پانوراما، دو کیسه هوا، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و تنظیم دیجیتالی سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه