شبکه‌های اجتماعی

قیمت و شرایط فروش بورگوارد اعلام شد
روتیتر

کیان موتور وارنا نماینده فروش محصولات "بورگوارد" در کشور، از شرایط فروش نقدی و علی الحساب شاسی بلند دو خودروی شاسی بلند BX5 و همچنین نسخه BX7 خبر داد که جزییات آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در شرایط فروش نقدی بورگوارد BX7، قیمت نهایی 299 میلیون و 600 هزار تومان دیده می‌شود که پس از پرداخت این هزینه، می‌توان 30 روز بعد اتومبیل خود را تحویل گرفت و در صورت عدم تحقق این وعده، از خسارت تاخیر 30 درصد بهره‌مند شد.
علاوه بر این، شرایط فروش علی الحساب به صورت 2 مرحله‌ای و 3 مرحله ‌ی تعیین شده است که در شرایط فروش 2 مرحله‌ای، حدود 148 میلیون و 800 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت تعیین شده و با استفاده از سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف 18 درصد، می‌توانید اتومبیل خود را 45 روز بعد تحویل بگیرید.
در شرایط فروش 3 مرحله‌ای، پیش پرداخت اتومبیل معادل 74 میلیون و 900 تومان خواهد بود و یک ماه پس از ثبت نام، باید همین مبلغ را دوباره به شرکت "کیان موتور وارنا" پرداخت کنید تا اتومبیل شما در لیست قرار گرفته و بعد از 90 روز کاری به شما تحویل داده شود. در این شرایط فروش سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف 18 درصد تعیین شده است.
در ادامه برای اطلاع از شرایط فروش خودروی شاسی بلند "بورگوارد BX5" می‌توانید به جدول زیر توجه داشته باشید.

 

borgward new pricelist 

منبع: خودروبانک

نظر دهید


در همین زمینه