شبکه‌های اجتماعی

ششمین گردهمایی «روز فولکس‌واگن» در ایران

کلاسیک‌هایی که نمی‌توان دوستشان نداشت

 به مناسب ششمین همایش روز فولکس‌واگن در ایران، برنامه‌ای از سوی باشگاه رسمی فولکس‌واگن تدارک دیده شده بود که طی آن دوست‌داران و مالکین خودروهای این گروه بزرگ خودروسازی در پارکینگ شماره 1 مجموعه پارک ارم گرد هم آمده و رویداد خودرویی جذابی را رقم زدند. در پوستر مشترکی که برای این رویداد طراحی شده بود، نمادهایی از پنج کلان‌شهر ایران به چشم می‌خورد و نشان از برگزاری این همایش بزرگ به طور هم‌زمان در شهرهای اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و یزد داشت.

فولکس‌واگن که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازی‌های دنیا محسوب می‌شود، برندهای معتبر و محبوب زیادی را در زیر مجموعه خود جای داده است که به عنوان مثال می‌توان به آئودی و پورشه اشاره کرد. درست به همین ترتیب فعالیت‌های باشگاه فولکس‌واگن ایران نیز تنها به این برند خلاصه نمی‌شود و مالکان خودروهای پورشه و آئودی نیز می‌توانند با عضویت در این کلوپ از خدمات آن بهره‌مند شوند. هدف عمده این باشگاه را می‌توان در فرهنگ‌سازی و معرفی خودروهای کلاسیک فولکس‌واگن و ایجاد بستری مناسب برای به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند مالکان از تعمیر و نگهداری این خودروها خلاصه کرد.

در این گردهمایی شاهد حضور متنوع محصولات فولکس‌واگن بودیم که یک نسخه بسیار کم‌یاب واریانت 412 استیشن در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. نمونه‌های دیدنی از نسل‌های مختلف مدل گلف در کنار بیتل‌های دوست‌داشتنی محیط مناسبی را برای به پایان رساندن تعطیلات آخر هفته در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده بودند. در گوشه‌ای از این رویداد، خودرویی چند دستگاه از فولکس‌واگن‌های ترنسپورتر که تبدیل به  کافه‌هایی سیار شده بودند، برای پذیرایی از علاقه‌مندان قرار گرفته بودند.
در سال 1391 با همکاری موزه خودروهای تاریخی اولین جمعه هفته موزه هر سال، روز «فولکس‌واگن ایران» نام نهاده شد. با توجه به این قرارداد و نحوه نام‌گذاری روز فولکس‌واگن در ایران، برای گردهمایی امسال جمعه 28 اردیبهشت باید برای این روز انتخاب می‌شد اما با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان، یک هفته زودتر و جمعه 21 اردیبهشت برای این برگزاری این رویداد برگزیده شد.

نظر دهید


در همین زمینه