شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس e پلاس8
اولین نمایش کراس‌اوور هیبریدی مدیران خودرو در نمایندگی‌ها

 

نمایندگی فونیکس اتو خسروانی کد 193 امروز سه‌شنبه 20 تیرماه 1402 تیگو 8 پرو e پلاس را در شوروم خود در خیابان شریعتی تهران محدوده پل رومی به نمایش گذاشته است.


نمایندگی فونیکس اتو خسروانی کد 193 اولین نمایندگی برند فونیکس است که تیگو 8 پرو e پلاس را در شوروم خود به نمایش گذاشته است. علاقمندان و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعاتت بیشتر و بازدید حضوری خودرو و همچنین آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این محصول به شوروم نمایندگی فونیکس اتو خسروانی کد 193 در خیابان شریعتی محدوده پل رومی مراجعه کنند.


در بحث قوای محرکه، تیگو 8 پرو e پلاس دارای یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ است که توانایی تولید 153 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارا است. این موتور که با کد SQRE4T15C شناسایی می‌شود همان پیشرانه‌ای است که در ام‌وی‌ام X55 پرو و تیگو 7 پرو نیز به کار رفته است. در کنار این پیشرانه بنزینی، از دو موتور الکتریکی نیز در تیگو 8 پرو e پلاس استفاده شده است که در مجموع توان تولیدی این قوای محرکه هیبریدی را به 326 اسب بخار و همچنین بیشینه گشتاور را به 510 نیوتن متر می‌رساند.


در بخش تجهیزات و امکانات رفاهی همانطور که گفته شد تغییرات خاصی را نسبت به تیگو 8 پرو شاهد نیستیم. از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی که در تیگو 8 پرو e پلاس در دسترس است می‌توان به مواردی شامل 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سامانه کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سرازیری، دوربین 360 درجه، دوربین دنده عقب با خطوط داینامیک، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، سنسور نور، نمایشگر فشار باد تایرها، رادار نقاط کور، هشداردهنده تغییر لاین، رادار هشدار تصادف از جلو، رادار هشدار تصادف از عقب، رادار هشدار برخورد هنگام بازکردن درها، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و تطبیق‌پذیر و... اشاره کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه