شبکه‌های اجتماعی

طرح آلودگی هوا با وجود مخالفت‌ها از اول تیر اجرایی می‌شود

سامانه تهران من برای همه اجباری است

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در واکنش به سخنان رئیس پلیس راهور مبنی بر اینکه طرح ترافیکی جدید هنوز تاییدیه پلیس راهور را ندارد، اظهار داشت: همکاران ما تلاش‌های شبانه‌روزی برای آماده‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اجرای طرح کنترل آلودگی هوا انجام داده‌اند، و این طرح قطعا از ابتدای تیرماه ۹۸ به جای طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: شهروندان برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل در محدوده کنترل آلودگی هوا، باید در سامانه تهران من my.tehran.ir ثبت نام کنند. شهروندان در صورت عدم ثبت‌نام و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا، جریمه خواهند شد.
مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره مسائل مطرح شده از سوی پلیس راهور درباره طرح کنترل آلودگی هوا، بیان داشت: این طرح به تصویب شورای شهر و شورای ترافیک شهر تهران رسیده و طبق قانون لازم‌الاجرا است و نیاز به تایید دوباره هیچ شخص یا سازمانی ندارد و معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران این طرح را قطعا از ابتدای تیرماه اجرایی خواهد کرد.
سعیدیان‌فر در پایان تصریح کرد: تعرفه عوارض تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا ۵۰ درصد تعرفه محدوده طرح ترافیک است. ساکنین محدوده طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) برای استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی طرح، پس از بارگذاری مدارک در سایت تهران من باید به دفاتر خدمات الکترونیک شهر برای تایید نهایی مراجعه کنند.

نظر دهید


در همین زمینه