شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کمپین خدمات پس از فروش کیا
آغاز کمپین 20 آذرماه

کوشا خودرو با هدف رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات ویژه، کمپین خانواده کوشاخودرو را آغاز نموده است. این کمپین از تاریخ 20 آذرماه آغاز شده و برای تمامی دارندگان خودروی کیا قابل استفاده می باشد .


یکی از امتیازات ویژه این کمپین، امکان بازدید رایگان از 20 نقطه ای مهم خودرو است. این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا از وضعیت فنی خودروی خود مطلع شوند و درصورت نیاز اقدام به تعمیر و رفع ایراد نمایند.


بازدید رایگان شامل موارد ذیل است:

عیب یابی سیستم های الکترونیکی
موتور و گیربکس
سیستم گرمایش
سیستم تعلیق و ترمز
تست مایعات و روانکارها
سیستم روشنایی داخلی و خارجی


علاوه بر این، کوشا خودرو با ایجاد باشگاه مشتریان، امتیازات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد که با حضور در کمپین و عضویت در این باشگاه، می‌توانند از تخفیف‌ها و خدمات ویژه ای برخوردار شوند.
کوشا خودرو با هدف آسایش خیال مشتریان گرامی خدمات امداد جاده ای را به کسانی که در کمپین فوق شرکت نمایید و حائز شرایط ورود به باشگاه مشتریان کوشا خودرو باشند ارائه می دهد که این خدمات عبارتند از:

  1. حمل خودرو در شهر
  2. حمل خودرو در جاده
  3. تعویض لاستیک پنچر
  4. سوخت رسانی: در صورت تمام شدن سوخت خودرو در سطح شهر و جاده ( به غیر از محل سکونت و محل کار ) امداد کوشا خودرو جهت تامین سوخت به محل توقف خودرو اعزام می‌شوند.
  5. تعویض باطری / اتصال باطری به باطری: در صورت معیوب شدن باطری، امداد کوشا خودرو باطری را تعویض و یا اتصال باطری به باطری می نماید . هزینه باطری در صورت خارج بودن آن از زمان پوشش گارانتی بر عهده مشتری می‌باشد.


کمپین خانواده کوشاخودرو و خدمات امداد جاده ای ارائه شده توسط شرکت کوشا خودرو نشان از تلاش و تمرکز این شرکت بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات آن دارد. مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از این خدمات، با آسودگی و اطمینان خاطر از رانندگی خود لذت ببرند.

امور مشتریان آماده پاسخگویی به تمامی مشتریان گرامی است.
راه های ارتباط : 02149970000 / گفتگوی آنلاین وب سایت

 

AutomobileFa KooshaKhodro Agency 14020919

نظر دهید