شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل جدید کارمانیا الکتریکی است
Automobile Farsi - Karmania EV

گمانه‌زنی‌های تازه پیرامون محصول جدید خودروسازی کارمانیا

از زمانی که کارمانیا شوروم جدید خود را آماده کرده و نشان جدید کارمانیا را بر سر در آن نصب کرده است، گمانه زنی‌ها برای دانستن نام محصول جدید این شرکت اوج گرفته است. با این حال مدیران این شرکت تا کنون هیچ اطلاعاتی از ویژگی‌های محصول جدید خود منتشر نکرده‌اند.
شب گذشته صفحه رسمی خودروسازی کارمانیا در اینستاگرام، پستی منتشر کرد که تکه‌ای از کتاب گابریل گارسیا ماکز را بازگو کرده است. در این پست نوشته شده: « باید دنیا را کمی بهتر از آن‌چه تحویل گرفته‌ای تحویل دهی، خواه با فرزندی خوب، خواه با باغچه‌ای سرسبز؛ و این که بدانی حتی اگر فقط یک نفر با بودن تو ساده‌تر نفس کشیده است، این یعنی تو موفق شده‌ای.»

 

AutomobileFa Karmania EV 3


وجود این متن ادبی در کنار تصویر پس زمینه‌ای که یک نیروگاه بادی را با سرزمینی سبز و هوایی پاکیزه نشان می‌دهد و دور آن قابی تصویر شده که یک دو شاخه برق را نشان ‌می‌دهد، احتمال‌ها برای این که کارمانیا دوباره با خودروسازی همکاری می‌کند که امکان تولید خودروهای الکتریکی را برای این شرکت بخش خصوصی فراهم کند، قوت می بخشد.
هنوز جزییاتی از این که محصول الکتریکی خودروسازی کارمانیا با همکاری کدام شرکت طراحی شده و در چه سگمنتی قرار دارد و برد پیمایشی آن چقدر است، منتشر نشده و باید تا اعلام رسمی این جزییات از سوی کارمانیا منتظر باشیم.
پیش از این نیز کارمانیا زمان همکاری با بی‌وای‌دی تلاش داشت بی‌وای‌دی E6 را در بازار ایران عرضه کند. بی‌وای‌دی E6 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی بی‌وای‌دی است که در سطح گسترده‌ای برای ناوگان تاکسیرانی چین و چند کشور اروپایی استفاده می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه