شبکه‌های اجتماعی

آغاز عرضه سانگ‌یانگ رکستون G4 از سوی رامک خودرو + قیمت و مشخصات فنی
اتومبیل فارسی - سانگ‌یانگ رکستون G4

پس از عرضه تیوولی 2020 به حواله‌داران

 

 

بر اساس اخبار به دست آمده، برخی از نمایندگی‌های شرکت رامک خودرو به تازگی نسبت به عرضه سانگ‌یانگ رکستون G4 اقدام کرده‌اند که البته این عرضه صرفا برای پاسخ به تعهدات قبلی این محصول است. در همین راستا نیز با آغاز عرضه این محصول، بسیاری از حواله داران سانگ یانگ رکستون G4، خودروهایشان را با قیمتی در محدوده ۳ میلیارد تومانی به فروش گذاشته‌اند.

 

 

      بخوانید >  نسخه جدید سانگ‌یانگ تیوولی 2020 وارد بازار ایران شد + مشخصات فنی

 

 

شرکت رامک خودرو پس از آغاز عرضه نسخه فیس‌لیفت سانگ‌یانگ تیوولی در سال 1399 به حواله‌داران این خودرو پس مدت‌ها تاخیر، حال عرضه رکستون G4 را به حواله‌داران این محصول آغاز کرده است. باید منتظر ماند و دید که با اتمام عرضه این محصول به حواله‌داران، آیا رکستون G4 برای فروش عمومی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

 

 

مشخصات فنی سانگ‌یانگ رکستون G4

سانگ یانگ رکستون G4 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ e-XGDi مجهز شده است که توانایی تولید ۲۲۲ اسب بخار قدرت در دور 5500 و بیشینه گشتاور 350 نیوتن متر را در بازه 1500 تا 4500 دور در دقیقه دارا است. این پیشرانه با یک جعبه دنده 6 سرعته  ساخت آیسین ژاپن همراه شده است که توان تولیدی پیشرانه را از طریق سامانه دو دیفرانسیل با حالت‌های سبک و سنگین به هر دو محور خودور منتقل می‌کند.

 

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی در دسترس در سانگ‌یانگ رکستون G4 می‌توان به مواردی چون ۹ کیسه هوای ایمنی در ۱۳ نقطه، رادار نقاط کور، سیستم کنترل پایداری، رادار هشدار ترافیک عقب، سامانه پیشگیری از برخورد با عابر پیاده، ترمز پارک برقی به همراه Auto Hold، سیستم کمکی پایین آمدن از سراشیبی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، تودوزی چرم، ۷ صندلی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با تنظیم دوگانه، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرسور کولر مستقل، بخارزدای هوشمند شیشه‌ها، سنسور نور، سنسور باران، سانروف، خروجی  برق ۲۲۰ ولت، استارت دکمه‌ای، سامانه ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، درب برقی صندوق عقب، کروزکنترل و... اشاره کرد. 

 

 

جزئیات بیش‌تر مشخصات فنی و امکانات سانگ‌یانگ رکستونG4 به شرح زیر است:

 

AutomobileFa SsangYong Rexton G4 Specs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه