شبکه‌های اجتماعی

نمایش خودروهای تجاری بهمن در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته
اتومبیل فارسی - محصولات تجاری گروه بهمن

از 28 تا 30 آذر ماه 1400 در مصلی امام خمینی

 

در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که در هفته حمل و نقل به مدت سه روز در نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، محصولات تجاری بهمن حضور خواهند داشت. شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری، جدیدترین محصولات خود را از 28 لغایت 30 آذر ماه 1400 در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 9 الی 19 به نمایش عموم قرار خواهند داد.


کامیونت فورس بهمن دیزل از جمله محصولات جدید گروه بهمن است که قرار است به زودی به ناوگان حمل و نقل کشور بپیوندد. کامیونت‌ فورس که در رده خودروهای با استاندارد یورو ۵ + EEV است، در چهار مدل ۶ تن و 8.5 تن خواب‌دار (جای خواب و استراحت راننده/سرنشین) و بدون جای خواب عرضه خواهد شد. کامیونت 6 تن شیلر محصول بهمن دیزل که در کشور هم اکنون با کاربری آتش نشانی، حمل زباله، فلزی، تانکر آب و جرثقیل بالابر استفاده می شود، دیگر محصول بهمن دیزل می باشد که در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد داشت.

 

شرکت سیبا موتور دیگر زیر مجموعه توانمند گروه بهمن در عرضه محصولات تجاری قرار است در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، مینی تراک (وانت 4.5 تن) خود را برای اولین بار به نمایش بگذارد. شرکت سیباموتور با مشارکت با بزرگترین گروه خودروسازی چین (FAW) و با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب، تولید و فروش انحصاری خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله کامیون کشنده و کامیونت را در ایران بر عهده دارد.

 

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور هر ساله به منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی كشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور پیدا می کنند. گفتنی است؛ شرکت بهمن دیزل با عرضه مدرن ترین کشنده (EMPOWER) در ماه آینده و پس از آن کامیون های 18 و 26 تن و همچنین شرکت سیبا موتور با عرضه کامیون های جدید کشنده FAW، تحولی شگرف در بخش حمل و نقل ایجاد خواهند کرد.


شرکت های خودروساز گروه بهمن مطابق با گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ساله برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

 

نظر دهید