شبکه‌های اجتماعی

گردهمایی ماکسیما سواران در آبشار

ابتدای دهه 80 شمسی شرکت پارس‌خودرو با عقد قرار‌دادی با نیسان ژاپن، شروع به مونتاژ نسل پنجم نیسان ماکسیما کرد. در آن سال‌ها با نبودن رقیبی جدی برای نیسان ماکسیما، و بازاری انحصاری که عمدتا در انحصار پژو 405 و پراید بود را در دست بگیرد. ماکیسمای تازه نفس، با انبوهی از امکانات، پیشرانه‌ای تنومند، کابینی بزرگ و جا‌دار، توانست جایگاه مناسبی هم در میان جوانانی که شیفته سرعت و شتاب هستند به دست بیاورد و هم افراد میانسالی که به دنبال اتومبیل لوکس و بی درد سر بودند به سراغ ماکسیما رفتند. کیفیت مثال زدنی و دوام بسیار بالای این اتومبیل، باعث استقبال و محبوبیت روز افزون آن شد، به گونه‌ای که بر اساس آمار رسمی، نیسان ماکسیما در رده‌بندی اتومبیل‌های باکیفیت از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد قرار گرفت.

حال پس از گذشت 16 سال از تولید و مونتاژ اولین سری های نیسان ماکسیما توسط پارس خودرو، این محصول همچنان طرفدارهای دو آتشه‌ای دارد که با تعصب از این اتومبیل حمایت می‌کنند. چند سالی است که با داغ شدن فضای مجازی، کلوپ‌هایی جهت گردهمایی خودرویی تشکیل شده است که باعث شده تا طرفداران هر برندی بتوانند روز‌هایی را در کنار باشم و بتوانند در این گردهمایی‌ها با یکدیگر در تعامل باشند. گروه ماکسیما سواران که یکی قدیمی‌های این حوزه در دنیای مجازی است، توانسته است با جذب طرافداران زیادی از این برند، گردهمایی‌هایی را در طول سال برای طرفداران این خودرو در سراسر کشور اجرا کند.
این بار نیز گروه ماکسیما سواران توانست نزدیک به 100 مالک نیسان ماکسیما را در مجموعه آبشار تهران گرد هم آورد. در این گونه رخداد‌ها، مالکان اتومبیل‌ها علاوه بر آشنایی با یکدیگر، در مورد آپشن‌های خاص خودرو‌های خود، شیوه نگهداری، مکانیک‌های خود و ... در ارتباط بوده و به بحث وگفت‌و‌گو هستند. با اینک ه در روز گردهمایی شرایط جوی اندکی نامساعد بود، اما مالکان تا پایان ساعت مقرر در پارکینگ مجموعه باقی ماندند و در آخر تمامی کسانی که با ماکسیما و نیسان تیانای خود در این رخداد شرکت کرده بودند با رهبری یک اتومبیل مارشال در بلوار اصلی آبشار تهران به حرکت در آمدند.
گروه ماکسیما سواران که فعالیت خود را نزدیک به پنج سال است آغاز کرده، توانسته با برگزاری چنین برنامه‌هایی طرفداران و علاقه‌مندان نیسان ماکسیما و تیانا در قالب یگ گروه گرد هم بیاورد.

نظر دهید


در همین زمینه