شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کوشا خودرو
کیاهای جدید به دست مشتریان رسید

 شرکت کوشا خودرو واردکننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش کیا در ایران با جدیت به روند تحویل خودروهای این برند محبوب ادامه می‌دهد. هفته گذشته، این شرکت 293 دستگاه از مدل‌های مختلف کیا، از جمله K5، سلتوس، سونت و سراتو را به مشتریان خود تحویل داد. تحویل این تعداد خودرو، نشان از عملکرد قوی و پایبندی کوشا خودرو به تعهدات خود دارد.

نکته قابل توجه در این تحویل‌ها، ارتقای پیشرانه برخی مدل‌ها بود. سری اول سلتوس وارداتی کوشا خودرو، به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب بخار قدرت مجهز بود اما سری جدید با پیشرانه قوی‌تر 1.4 لیتری توربو GDI به خریداران تحویل داده شد است که 140 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور دارد.
سدان K5 هم که قبلاً با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی به دست خریداران رسیده بود، حالا با پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI تحویل داده شده است. این پیشرانه هرچند حجم کمتری نسبت به نمونه قبلی دارد اما به لطف توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت، خروجی بالاتری برابر با 170 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌کند درحالی‌که این اعداد در موتور 2 لیتری قبلی 150 اسب بخار و 196 نیوتن متر بودند.
در همین حال، سراتو با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی 150 اسب بخاری و سونت با پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی 114 اسب بخاری هم دو خودروی دیگری هستند که کوشا خودرو به خریداران تحویل داده است.

کوشا خودرو با سابقه طولانی و واردات بیش از 25000 دستگاه خودرو، به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودرو ایران شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش گسترده و تامین قطعات اصلی کیا، جایگاه خود را در صنعت خودرو کشور تثبیت کرده است.

واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱-۴۹۹۷۰۰۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه