شبکه‌های اجتماعی

قیمت جدید و شرایط فروش شاسی‌بلند روسی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ - تیر ماه 1400
اتومبیل فارسی - یواز پاتریوت

از سوی سروش دیزل مبنا اعلام شد

 

 

شرکت سروش دیزل به عنوان نماینده خودروهای روسی یواز در کشور، قیمت جدید شاسی‌بلند یواز پاتریوت و نسخه پیکاپ آن را اعلام کرد.

 

      بخوانید >  یواز پاتریوت، شاسی‌بلند روسی بازار ایران را بهتر بشناسید

 

بر اساس اعلام رسمی این شرکت، شاسی بلند یواز پاتریوت با قیمت قطعی 880 میلیون و نسخه پیکاپ آن با قیمت 850 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشتریان می‌توانند با قیمت جدید اعلام شده نسبت به خرید این خودروی روسی با تحویل فوری اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است که یواز پاتریوت به پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با توانایی تولید 149 اسب بخار قدرت در 5000 دور در دقیقه و بیشینه گشتاور 235 نیوتن‌متر در دور 2650 مجهز است. این پیشرانه همراه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود. 

یواز پاتریوت به سامانه انتقال قدرت چهار چرخ محرک مجهز خواهد بود و امکان انتخاب حالت‌های تک دیفرانسیل (محور محرک عقب) سبک (2H)، چهارچرخ محرک سبک (4H)، چهارچرخ محرک سنگین (4L) و چهارچرخ محرک سنگین به همراه قفل دیفرانسیل نیز برای راننده مهیا شده است.

علاوه بر این، مصرف سوخت ترکیبی یواز پاتریوت 11.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و بیشینه سرعت آن نیز حدود 150 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. یواز پاتریوت با تجهیزات رفاهی و ایمنی چون ترمزهای دیسکی در محور جلو و کاسه‌ای در محور عقب به همراه سامانه ترمز صد قفل ABS و سامانه کنترل پایداری ESP، سیستم مالتی مدیا به همراه صفحه نمایش لمسی، دوربین دید عقب، شیشه‌های برقی، چراغ‌های روشنایی در روز و آینه‌های کناری به همراه LED عرضه می‌‍شود.

 

 

نظر دهید