شبکه‌های اجتماعی

10 اتومبیل پر فروش در کشور آلمان کدامند ؟

صدرنشینی فولکس‌واگن در  میزان فروش در آلمان

با توجه به آنکه آلمان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می رود، کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه همواره با بررسی آمار و ارقام مربوط به فروش مدل‌های مختلف خودرو و شرکت‌های خودروسازی در جهان به ارائه و انتشار گزارش‌های جدیدی از ماه‌های مختلف سال اقدام می‌کنند.

 

به تازگی گزارشی که در وب سایت focus۲move منتشر شده است، نشان می‌دهد شهروندان و مشتریان آلمانی از کدام مدل‌های خودرو در ماه اوت ۲۰۱۹ میلادی بیشتر از سایر مدل‌های موجود در این بازار استقبال کرده‌اند.

جدول زیر گویای آن است که فولکس واگن گلف برای چهل و چهارمین سال متوالی تبدیل به نخستین خودروی پرفروش در بازار آلمان شده و از سایر رقبای خود همچون فولکس واگن مدل تیگوآن و پولو نیز سبقت گرفته است.
فولکس واگن تی‌راک نیز که در مدت مشابه سال گذشته در رتبه ۱۹ این جدول قرار گرفته بود، در اوت ۲۰۱۹ میلادی توانست با رشد قابل توجهی، در رتبه پنجم جدول مذکور بایستد.

این درحالیست که رتبه فولکس واگن پاسات در اوت ۲۰۱۹ میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از سوم به هشتم تنزل پیدا کرده است.

 

بر اساس آمار و ارقامی که در جدول ذکر شده است، فولکس واگن گلف، تیگوآن و پولو، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم فهرست پرفروش ترین خودروهای فروخته شده در بازار آلمان در ماه گذشته میلادی قرار گرفته‌اند. همچنین در همین بازه زمانی رتبه‌های چهارم تا دهم به ترتیب به مدل خودروهای مرسدس بنز سی‌کلاس، فولکس واگ تی‌راک، فورد فوکوس، اشکودا اوکتاویا، فولکس واگن پاسات، آئودی آ۴ و اوپل کورسا تعلق گرفته است.

با نگاهی اجمالی و مختصر، می‌توان دریافت که شهروندان و مشتریان آلمانی تمایل و استقبال بیشتری برای خریداری خودروهای وطنی همچون فولکس واگن، بنز، آئودی و اوپل از خود نشان داده‌اند و آمار فروش خودروهای تولید شده توسط خودروسازان آلمانی را ارتقا داده‌اند.

 

AutomobileFa best selling car in Germany

 

منبع: ایسنا

نظر دهید


در همین زمینه