مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران
باهمراهی دولت و مدیریت شهری در هفته اول اسفند ۱۴۰۲

 نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با همراهی دولت و مدیریت شهری، و با شعار پیش به سوی آسمان آبی، ۳ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش اتومبیل فارسی به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، رشد و توسعه صنعت خودرو با معرفی تولیدات و خودروهای جدید، معرفی خودروهای برقی، هیبریدی، پلاگین هیبرید و هوشمند در حمل و نقل عمومی و شخصی با هدف حمایت از این استراتژی و کمک به گسترش این خودروها در کشور و ... از جمله اهداف برپایی نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده است.

 

بنابراین گزارش، با توجه به رویکرد دولت سیزدهم برای حضور و بروز معنادار صنعت خودروسازی کشور در تولید و عرضه خودروهای برقی و هوشمند، متولیان نمایشگاه خودرو تهران تصمیم دارند تا در مسیر حرکت دولت، بیش از پیش به برنامه های هدف گذاری شده، معرفی دستاوردها و تولیدات جدید خودرویی کشور برپایه فناوری های نوین و پاک بپردازد.

 

بیراه نیست چنانچه بگوییم که کمک به برقی سازی صنعت خودرو، مهمترین هدف‌ برای برپایی پنجمین نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود تا در کنار معرفی و عرضه تولیدات جدید خودرویی کشور در دو بخش سواری و سنگین، شاهد معرفی توانمندی های موجود در بخش برقی سازی خودروسازی باشیم.

 

این گزارش می افزاید: نمایشگاه خودرو تهران می تواند محل مناسبی برای آگاه سازی جامعه و متولیان امر از مسیر برقی سازی و هوشمندسازی صنعت خودرو کشور باشد تا در گام اول نسبت به برطرف کردن چالش های این مسیر هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی اقدامات مثمرثمر پیاده و اجرا شود و پس از آن، بیش از پیش با ایجاد زیرساخت مناسب به «ما می توانیم» در خودروسازی اعتماد داشته باشیم.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها