شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - MVM X22 پرو
خبر خوب برای جاماندگان طرح یکپارچه خودرو

 

سخنگوی وزارت صمت گفت: «جاماندگان طرح یکپارچه فروش و متقاضیانی که به دلایل مختلف حساب وکالتی آنها به موقع اعلام نشده بود، هفتم و هشتم فروردین می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir خودروی خود را انتخاب کنند.»


به گزارش صدا و سیما، امید قالیباف درباره نحوه‌ی واگذاری خودروها به متقاضیان هم افزود: «هم اکنون چیزی به نام قرعه کشی وجود ندارد و بر اساس برنامه تولید خودروسازان متقاضیان اولویت بندی می‌شوند.»


وی ادامه داد: «با توجه به اینکه زمان ثبت نام هیچ تاثیری در اولویت‌ بندی تحویل خودروها ندارد، اولویت‌های تحویل بر اساس برنامه زمان‌بندی تولید خودروسازان اعلام می‌شود.»


قالیباف همچنین گفت: «۲ هزار و ۴۱۹ متقاضی خودروهای وارداتی نیز با ورود به سامانه saleauto.ir خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.»

 

 

نظر دهید


اسدالله بابامیر
سلام.
در بار
من بیش از یک ماه است 100میلیون وکالتی کرده ام اما در تاریخ 20 تا 23 اسفند در سایت ایران خودرو خبری نبوده که حساب وکالتی را به حمایت از مصرف کننده تغییر دهید. و حتی در مصاحبه آن موقع آقای قالی باف دقت کنید این خبرا را نداده و گفته نیاز نیست حساب جدید باز کنید با حساب قبلی وکالتی می شود.
لطفا لطفا لطفا لطفا صدای ما باشید پیش رئیس جمهور که به من ظلم شده اگر ثبت نام نشوم و با بقیه شانس برابر برای اولویت بندی نداشته باشم. لطفا

در همین زمینه