مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
قیمت آریزو 5 توربو جدید اعلام شد
اتومبیل فارسی - آریزو 5 توربو جدید

در مراسم رونمایی آنلاین


مدیران خودرو در رونمایی آنلاین آریزو 5 توربو جدید، قیمت این خودرو را اعلام کرد. در حالی نسخه کنونی آریزو 5 توربو با قیمت 627 میلیون تومان همچنان توسط مدیران خودرو فروخته می‌شود، آریزو 5 توربو جدید با قیمت 680 میلیون تومان در دسترس مشتریان این شرکت قرار می‌گیرد.


آریزو 5 توربو جدید، در نمای بیرونی تغییراتی جزیی را پشت سر گذاشته که شامل طرح جدید کهکشانی برای جلوپنجره و رینگ‌های 17 اینچی با طرح جدید می‌شود. بر خلاف نمای بیرونی، کابین آریزو 5 توربو جدید به کلی دگرگون شده است. فرمان برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت، صفحه کیلومتر جدید، پنل لمسی سیستم تهویه مطبوع، دریچه مجزا برای سرنشین‌های عقب، سیستم میرور لینک برای تلفن‌های همراه هوشمند و جعبه دنده CVT با شبیه سازی 9 سرعته از امکانات جدید آریزو 5 توربو جدید به شمار می‌رود.


آریزو 5 توربو جدید نسب به نسخه قبلی شتاب بهتری دارد و هماهنگی جعبه دنده جدید آن با پیشرانه بیشتر از قبل است. یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن برای این خودرو در نظر گرفته شده که در خودروهای دیگر این شرکت مانند تیگو 7 و آریزو 6 نیز استفاده شده است. نیروی تولید شده توسط این پیشرانه به چرخ‌های جلوی آریزو 5 توربو جدید منتقل می‌شود. این ترکیب به آریزو 5 توربو جدید اجازه می‌دهد در زمانی حدود 10.54 ثانیه (بررسی شده توسط اتومبیل فارسی) به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.


از دیگر امکانات ایمنی آریزو 5 توربو جدید می‌توان به ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم‌ کمکی شروع حرکت در سربالایی (HSA)، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، برنامه کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، شش کیسه هوا، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و سنسور پایش فشار باد تایرها اشاره کرد. آریزو 5 توربو یک سدان کلاس C با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4532، 1814 و 1487 میلی‌متر است که به لطف فاصله بین دو محور 2650 میلی‌متری، فضای راحتی باری سرنشین‌های هر دو ردیف فراهم کرده است. 

 

مدیران خودرو نخستین بار آریزو 5 را حدود پنج سال پیش وارد بازار ایران کرد و تا کنون بیش از 22هزار دستگاه از نسخه‌های گوناگون آن را به فروش رسانده است. حالا این شرکت نسخه به روز شده آریزو 5 را برای بازار ایران آماده کرده است. آریزو 5 توربو جدید بین آریزو 5 و آریزو 6 قرا می‌گیرد و رقبایی مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک را در بازار ایران پیش روی خود دارد.

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها