مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
ام‌وی‌ام تیگو 5، کراس‌اوور محبوب بازار ایران
اتومبیل فارسی - ام‌وی‌ام تیگو 5

فروش نزدیک به 50.000 دستگاه در بازار ایران

 


تیگو 5 را باید جزو آن خودروهایی دانست که از همان ابتدا ورود مطابق با نیاز بازار و سلیقه مشتریان ایرانی بود، بدنه بزرگ و جادار با فضای داخلی خانوادگی و حمل بار بزرگ که دقیقا مشابه سلیقه ایرانیان است.


تیگو 5 از سوی دیگر در تست‌های معتبر بین المللی موفق شد 5 ستاره ایمنی موسسه استاندارد چین را از آن خودکند. فروش نزدیک به 50.000 دستگاه از این خودرو در طول مدت 5 سال در بازار ایران خود نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این خودرو است.

موتور 2 لیتری تیگو 5 از سابقه خوب عملکرد و دوام و اعتماد مشتریان برخوردار بوده و همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان است. بیش‌تر خریداران تیگو 5 مزیت اصلی این خودرو را فضای بزرگ و راحتی مناسب داخل خودرو در کنار استحکام و ایمنی بالای آن می‌دانند.


گرچه ممکن است طراحی تیگو 5 در مقایسه با برخی از خودروهای روز کمی قدیمی به نظر برسد اما کماکان طرفداران خاص خود را دارد و با آپشن‌های رفاهی و ایمنی نسبتا قابل قبول به بازار عرضه می‌شود.

مانیتور لمسی 10 اینچی همراه با سیستم جی‌پی‌اس، صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی‌های جلو  دوربین داینامیک عقب، سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید در کنار سیستم های پایداری چون پایداری الکترونیکی، ضد لغزش و کنترل در سربالایی (ESP- TCS- HHC) اشاره کرد که در کنار ایربگ‌های جانبی و بدنه و شاسی فولادی قوی ایمنی و استحکام بالایی را به همراه دارد.

 


تیگو 5 مناسب کسانی است که به دنبال یک کراس اوور خانوادگی با فضای راحت و بزرگ می‌گردند و همچنین اهل سفر نیز هستند. گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر این خودرو در میان خودروهای مشابه تولیدی در کشور کاملا خاص و منحصر به فرد است که در کنار شبکه خدمات گسترده مدیران خودرو در مقایسه با بسیاری از محصولات هم رده و همچنین تسهیلات خاص فروش اقساطی بلند مدت و تحویل کوتاه مدت خدمات خاص و منحصر این خودرو در بازار کشور است.

 

 

این مطلب رپورتاژ آگهی است و اتومبیل فارسی به غیر از ویرایش نگارشی دخل و تصرفی در آن ندارد. 

 

 

 

 

 

 

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها