مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
کراس اوور ایران خودرو دو سال دیگر رونمایی می شود
Automobile Farsi - IKCO P535 Project

عرضه خودروهای جدید در كلاس‌های مختلف

نقشه راه توسعه محصول ایران خودرو برمبنای طراحی پلتفرم ملی و تولید خودروهایی در كلاس‌های ابعادی C و B برای توسعه خودروهای سواری، هاچ بک، ‌كراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و كسب سهم مناسب از بازارداخلی و صادراتی تدوین شده است.

كیانوش پورمجیب معاون تحقیقات، طراحی و تكوین محصول ایران خودرو در این‌باره گفت: ‌در این نقشه راه، انواع موتورهای كم مصرف و گیربكس‌های دستی و اتوماتیك شش دنده در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ‌براساس پلتفرم بومی‌سازی شده، خودرویی دركلاس ابعادیC با استانداردهای ایمنی یورو NCAP سه ستاره و با مصرف سوخت و آلایندگی مطابق با استانداردهای روز کشور از سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
پورمجیب از آغاز طراحی محصول در كلاس شاسی بلند و كراس اوور بر روی پلتفرم ملی ایران خودرو در سال جاری خبرداد و اظهار كرد: ‌پروژه P535 كه یك كراس اوور ساخت داخل است که در دو سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
وی همچنین اظهار كرد: خودروی سواری در کلاس ابعادی C و با برند ایران‌خودرو در سال آینده تولید خواهد شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تكوین محصول ایران‌خودرو خاطرنشان كرد: طبق نقشه راه توسعه محصول این شركت، تولید خودروهای برقی در دستور كار قرار گرفته كه در اولین گام خودروی دنا پلاس در مدت یك سال و نیم آینده به نیروی محرکه برقی مجهز خواهد شد.
پورمجیب با اشاره به استقبال مردم از خودروهای دنده اتوماتیك گفت: دنا پلاس اتوماتیك از ابتدای سال آینده به بازار عرضه می شود و 207 با دنده اتوماتیك نیز در نیمه نخست سال 99 آماده تولید خواهد بود.
معاون تحقیقات، طراحی و تكوین محصول ایران خودرو تصریح كرد: 207 و دنا پلاس در راستای هدف كاهش مصرف سوخت و راحتی راننده در سال آینده به فرمان برقی مجهز می‌شوند.
وی اظهار کرد: محصول 207 با سقف پانوراما و دنده دستی تا پایان امسال و با استاندارد آلایندگی یورو 5 وارد بازار خواهد شد.
پورمجیب درخصوص تولید خودروهای پایه گازسوز نیز گفت: ایران خودرو در نظر دارد تا به منظور ارتقاء رضایت مشتریان و افزایش حجم مفید صندوق عقب خودروهای دوگانه سوز، با اعمال تغییرات در پلتفرم خودروهای سمند، پارس و حتی رانا، مخازن گاز را از داخل صندوق عقب به کف خودروها منتقل كند.
وی همچنین تاکید کرد: تولید موتورهای كم مصرف سه‌سیلندر در نقشه راه ایران خودرو پیش بینی شده و این پروژه در مرحله امکان‌سنجی فنی و اقتصادی است.

 

منبع: ایکوپرس


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها