شبکه‌های اجتماعی

هوندا N7X، کراس‌اوور جدید و چند منظوره هوندا به  نمایش درآمد
اتومبیل فارسی - مدل مفهومی هوندا N7X

 جانشینی برای مدل BR-V

 

 

هوندا به تازگی تصاویری را از کراس‌اوور جدید و بزرگ خود منتشر کرده است. این اتومبیل مفهومی جدید هوندا N7X نام دارد و به عقیده بسیاری بیش‌تر از آن که به یک کراس‌اوور شباهت داشته باشد، شبیه یک ون کوچک است.

هوندا اعلام کرده که مدل مفهومی N7X که محصولی 7 نفره و به نوعی جانشین مدل BR-V است که برای بازار آسیا و اقیانوسیه طراحی شده است. اگرچه این تصاویر به عنوان مدل مفهومی منتشر شده اما به نظر می‌رسد که شباهت بسیاری به نسخه نهایی و تولید انبوه خواهد داشت.  

 

این خودروساز ژاپنی وعده داده است که N7X ترکیبی از عملکرد فنی خوب، سواری لذت بخش و راحتی و جادار بودن یک ون یا MPV را در کالبد یک کراس‌اوور ارائه خواهد کرد.

جلو پنجره . چراغ‌های بزرگ، استفاده گسترده از نوارهای کرومی در دماغه خودرو، استفاده از پلاستیک مشکی براق در گلگیرها (ویل آرچ‌ها)، رعایت سادگی در طراحی و عدم استفاده از حجم‌های اغفراق‌آمیز و همچنین استفاده از مواد و متریال با کیفیت در ساخت کابین را باید از ویژگی‌های N7X  دانست که هوندا بر آن تکیه کرده است.

 

هوندا این مدل مفهومی جدید را برای اولین بار در کشور اندونزی به نمایش درآورده اما به طور دقیق در مورد مشخصات فنی و پیشرانه‌های مورد استفاده در N7X اظهار نظر نکرده است. اگر هوندا بخواهد N7X را جایگزین BR-V کند، بد نیست اشاره کنیم که هوندا BR-V با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری با توانایی تولید 98 تا 118 اب بخار قدرت و جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا CVT عرضه شد.

 

هوندا قرار است N7X را در تاریخ 6 ژوئن در Senayan Park Mall در جاکارتا به نمایش بگذارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه