شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هوندا اینتگرا
گیربکس دستی و پیشرانه 1.5

 

نام اینتگرا در بازار آمریکا شمالی بر روی محصولات آکورا قرار می‌گیرد اما پیش از این هوندا در بازار چین این نام را احیا کرده بود. هوندا برای بازار چین نمونه‌ای جدید با نام اینتگرا در نظر گرفته که جز معدود نمونه‌های گیربکس دستی در این بازار محسوب می‌شود. هوندا اینتگرا جدید در دو نمونه هاچ‌بک و سدان توسط جوینت ونچر GAC-Honda و بر پایه نسل یازده سیویک در این بازار تولید خواهد شد.


هوندا اینتگرا با دو مشخصات فنی به تولید می‌رسد. نمونه اول از نوع هایبرید است که پیشرانه درونسوز 2 لیتر را در کنار موتور الکتریک استفاده می‌کند که مجموع خروجی آن به 141 اسب‌بخار قدرت و 186 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. نمونه دوم، اینتگرا 240 توربو است که پیشرانه 1.5 لیتر توربو بر روی آن قرار گرفته تا 180 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته دستی و یا CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.


در بازار چین خودروهایی با گیربکس دستی قیمت کمتری دارند و همین موضوع می‌تواند اینتگرا را تبدیل به بهترین گزینه بازار کند. در ظاهر نیز هوندا اینتگرا به واسطه سقف و دستگیره مشکی رنگ، اسپویلر، دفیوز مرکزی و سر اگزوز‌های کروم نه تنها ظاهری اسپرت‌تر بلکه متمایز از دیگر نمونه‌ها پیدا کرده است.


هوندا در این بازار سیویک و اینتگرا را در دو نسخه هاچ‌بک و سدان عرضه می‌کند که هرکدام از این دو مدل تحت شراکت با یک شرکت چینی با ظاهری متفاوت تولید می‌شود. GAC-Honda مسئول تولید و عرضه اینتگرا و Dongfeng-Honda مسئولیت تولید و عرضه سیویک را بر عهده دارند.

 

نظر دهید