شبکه‌های اجتماعی

GAC Aion Y Younger - گک آیون Y یانگر
GAC Aion Y Younger - گک آیون Y یانگر
گک کراس اوور الکتریکی ارزان خود را معرفی کرد

 

آیون Y یانگر  (Aion Y Younger) رسما فیس لیفت مدل فعلی آیون Y به حساب می‌آید که بیشتر تغییرات آن به ارتقا فنی معطوف می‌شود. این کراس‌اوور با ابعاد 4535، 1870، 1650 و فاصله بین دو محور 2750 میلی‌متر در دسته کراس‌اوورهای الکتریکی جمع و جور قرار می‌گیرد و همانطور که از نام آن مشخص است، مصرف‌کنندگان جوان را با شعار ارزان‌تر کردن خرید خودروی الکتریکی هدف قرار داده است. از ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به رنگ قرمز/نارنجی روی سپر و سقف، رینگ‌های 5 پر 18 و یا 19 اینچ، دستگیره‌های مخفی، محافظ پلاستیکی ضخیم گلگیرها و رکاب برجسته زیر درها اشاره کرد.


آیون Y یانگر تنها در دو رنگ نقره‌ای و آبی به فروش می‌رسد و مانند نمونه قبل از چراغ‌هایی بهره می‌برد که مانند مژه‌های آرایش کرده است تا حس جوانی را بیش‌تر القا کند. نمای عقب نیز به واسطه چراغ‌های یک تکه، اسپویلر یکپارچه و نوار تزئینی نقره‌ای رنگ اسپرت و جوان پسند به نظر می‌رسد.


داخل کابین آیون Y یانگر از نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 14.6 اینچ شناور که بالای دریچه تهویه مطبوع نصب شده به همراه نمایشگر دیجیتال 10.2 اینچ دیجیتال پشت فرمان استفاده کرده‌اند که فضا را کاملا مدرن جلوه می‌کند. کنسول میانی تنها دو نگهدارنده لیوان و یک شارژ وایرلس دارد و خبری از لیور تعویض دنده نیست. از امکانات آیون Y یانگر می‌توان به سیستم ورود و خروج بدون کلید، سنسور دنده عقب، بلوتوث و دستیار صوتی اشاره کرد.


آیون Y یانگر از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که 134 اسب‌بخار قدرت و 176 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور الکتریکی از یک باطری 51.9 کیلووات ساعت لیتیوم فسفات آهن تامین می‌شود که با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافت 430 کیلومتر را بپیماید.


در سال 2022 گک توانست بیش از 271 هزار دستگاه آیون بفروشد که نسبت به سال گذشته 107 درصد رشد را تجربه کرد. قیمت آیون Y یانگر در چین 17.200 دلار اعلام شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه