مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
حذف قیمت خودرو از سایت‌های درج آگهی

با دستور و هماهنگی پلیس فتا

بر اساس تحقیقات دیجیاتو در روزهای اخیر دلالان با استفاده از پلت‌فرم‌هایی نظیر وبسایت‌های دیوار، باما و شیپور در حال دست‌کاری کردن بازار خودرو بودند و موجب شدند علی‌رغم نوسان کمِ قیمت دلار، قیمت خودروها با افزایش بالایی مواجه شود. به دنبال این افزایش، رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا از برخورد جدی با دلالان این حوزه و حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن از سایت‌های واسط خبر داده است.

سرهنگ مصطفی نوروزی، فعالیت سودجویان و تعدادی از دلالان فعال این حوزه را از عوامل ایجاد هیجان و التهاب در بازار خودرو و مسکن کشور دانسته است. به عقیده او این افراد با فعالیت های گسترده و سازمان یافته در سایت‌ها باعث افزایش بی‌رویه و خارج از عرف قیمت خودرو و مسکن شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: «پلیس فتا به منظور ارتقاء امنیت کاربران پیرامون فعالیت در بازارهای آنلاین و سایت‌های درج آگهی در فضای مجازی، جلسات متعددی با مراجع محترم قضایی برگزار کرده و با پیگیری‌های صورت گرفته، دستور سرپرست محترم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران، حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ شد.»

به گفته نوروزی از روز گذشته شاهد حذف قیمت خودور و مسکن در این سایت‌ها بوده‌ایم و امید می‌رود با همکاری و تعامل بیش از پیش مدیران این سایت‌ها با پلیس فتا، شاهد ایجاد آرامش و ثبات نسبی و کاهش التهاب پیش آمده باشیم.

سرهنگ نوروزی همچنین اشاره کرده که برخورد با دلالان و سودجویان این حوزه در دستور کار پلیس فتا بوده و در صورت شناسایی سودجویان، مراتب به صورت قانونی مورد پیگیری قضائی قرار خواهد گرفت.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها