شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و تورنیگ کوپه
کفش‌های جدید دلقک

 

برای ب‌ام‌و، معرفی خودرو کانسپت در مراسم Concorso d'Eleganza Villa d'Este تبدیل به یک عادت شده است. اگر بخواهیم نگاهی به بعضی از این نمونه‌ها داشته باشیم باید به GINA Light Visionary، Gran Lusso Coupe و Z4 Zagato که سال 2012 معرفی شد اشاره کرد. باوارایی‌ها حالا نمونه‌ای کانسپت با استایل کوپه شوتینگ بریک معرفی کرده‌اند که بیشتر شبیه به نمونه کانسپت قبلی است که Z4 را بر اساس آن ساخته‌اند.


ب ام و تورینگ کوپه در اصل ادای احترامی به Z3 E36/8 است که به کفش دلقک معروف شده بود. با توجه به اینکه Concept Touring Coupe از پیشرانه شش سیلندر خطی استفاده می‌کند، می‌توان آن را نمونه‌ای از Z3 M 2023 دانست که در آینده معرفی خواهد شد. این خودرو اساسا Z4 M40i است که سقف پارچه‌ای آن جای خود را به سقف فلزی ثابت داده تا خط Hofmeister به زیبایی پدیدار شود.


بدنه خودرو ب ام و تورینگ کوپه به رنگ Sparkling Lario درآمده و شیشه‌ها نیز تم آبی دارد. گلگیرهای برجسته، رینگ‌های 20 پره شبه Z8 که سایز آن در جلو 20 و عقب 21 اینچ است، تزئینات نقره‌ای برنزی و خطوط عمودی دوبل جلوپنجره کلیوی شکل از دیگر ویژگی‌های بصری این کوپه زیبا محسوب می‌شود. نمای داخلی کاملا از Z4 نسل فعلی برداشته شده اما از نظر پوشش، ب‌ام‌و از چرم بافت‌دار دو رنگ ساخت Poltrona Frau استفاده کرده که فضایی لوکس به آن بخشیده است.


هیچ برنامه‌ای برای تولید ب ام و تورینگ کوپه وجود ندارد و مانند دیگر خودروهای مفهومی معرفی شده در Concorso d'Eleganza Villa d'Este به خاطره‌های می‌پیوندد.

 

نظر دهید