مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - MVM آریزو 5 اسپرت
آریزو 5 اسپرت

 

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌وی‌ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به روزرسانی شده آریزو 5 توربو است که با ظاهری اسپرت تر و امکانات جدید انتظار می‌رود توجه بسیاری را در میان خودروهای همرده به خود جذب کند. این سدان جوان پسند، در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رونمایی و به بازار خواهد آمد.


از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام وی ام بخشیده اند.


از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می‌‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و ... اشاره کرد. از موارد دیگر نیز می‌توان تودوزی جدید آریزو 5 اسپرت که با نسخه قبلی آن متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و استفاده از رنگبندی‌های خطی در آریزو 5 اسپرت را نیز می‌توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.


آریزو 5 اسپرت همچون آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می‌برد که از طریق گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می‌دهد و می‌توان گفت آریزو 5 اسپرت، نسخه اسپرت تر، آریزو 5 توربو، سدان پر طرفدار ام‌وی‌ام است.


با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو پیش بینی می‌شود آریزو 5 جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقمندان خود پیدا نماید.

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها