شبکه‌های اجتماعی

سرطراح سئات به رنو رفت
Automobile Farsi - Alejandro Mesonero-Romanos

مروری بر کارنامه کاری آقای رومانوس

آلخاندرو مزونرو رومانوس، سرطراح سئات و زیرمجموعه اسپرت سازش کوپرا، پس ده سال تصمیم فعالیت در گروه فولکس‌واگن تصمیم به ترک این شرکت گرفته تا در یکم اکتبر 2020 به گروه رنو بپیوندد. این اقدام آقای رومانوس درست پس از آن رخ داده لوکا دو میو سئات را به مقصد رنو ترک کرده است.

سئات به واسطه حضور این دو نفر چهره‌ای تازه به خود گرفته، به ویژه پس از آن که کراس‌اوورهای آتکا، آرونا و تاراکو به سبد محصولات این شرکت اضافه شد. آقای رومانوس طراحی نسل جدید مدل های آیبیزا، لئون و تعداد زیادی خودروی مفهومی را کارنامه خود دارد.

 

AutomobileFa Alejandro Mesonero Romanos 2

 

آلخاندرو رومانوس پیش از پیوستن به سئات نیز در رنو مسئول پروژه‌های گوناگونی بود و پس از آن نیز از سال 2007 تا 2009 رئیس بخش طراحی پیشرفته اسن شرکت شد. در سال 2009 او به سمت مدیر طراحی رنو سامسونگ کره جنوبی منصوب شد. از سال 1994 تا 2001 او در بخش طراحی بیرونی پروژه‌های گوناگونی از برندهای سئات، فولکس‌واگن، آئودی و لامبورگینی در گروه فولکس واگن مشغول به کار بود.
آلخاندرو مزونرو رومانوس سال 1968 در مادرید متولد شد. او فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از مدرسه الیساوا بارسلونا است و پس از آن موفق به دریافت مدرک طراحی خودرو در کالج سلطنتی هنر لندن شده است.

او در پاسخ به سوال مجله اتو اند دیزاین ایتالیا در خصوص علت ترک سئات گفت: «من همیشه معتقد بودم که نباید بیش از ۱۰ سال در تیم طراحی یک شرکت ماندگار شد چرا که باعث روزمرگی و یکنواختی شده و جلوی خلاقیتت را می‌گیرد و تصمیم اخیرم نیز دلیلی بر اعتقاد همیشگی‌ام است.»

 

نظر دهید


در همین زمینه