شبکه‌های اجتماعی

نیسان پاترول نیسمو 2021 با 428 اسب بخار قدرت معرفی شد
اتومبیل فارسی - نیسان پاترول نیسممو 2021

عرضه تنها در بازار خاورمیانه

 

 

نیسان به تازگی عضو جدیدی از خانواده محصولات نیسمو (Nismo) را معرفی کرده است. این محصول نیسان پاترول نیسمو 2021 بوده که تغییرات ظاهری بسیار جذابی را از سر گذرانده است.

این محصول در یک رویداد مجازی به میزبانی نمایشگاه دبی 2020 به نمایش درآمده و به طور انحصاری بازار خاورمیانه را هدف قرار داده است.

 

نیسان پاترول نیسمو 2021 به یک پیشرانه 8 سیلندر V شکل تنفس طبیعی 5.6 لیتری مجهز شده که توانایی تولید 428 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور را دارا است. ترمز اضطراری هوشمند با تشخیص عابر پیاده، هشدار تصادف از جلو و سیستم تعلیق ساخت Bilstein که باعث بهبود فرمان‌پذیری این اتومبیل شده است را باید از دیگر ویزگی‌های نیسان پاترول نیسمو 2021 دانست.

 

در بخش تغییرات ظاهری نیز، سپر جدید جلو که دارای فرمی تهاجمی‌تر و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر است، دیفیوزر و سپر جدید عقب به همراه چراغ‌های ترمز به سبک خودروهای F1، خروجی‌های اگزوز جدید و بال بزرگ‌تر، استفاده متعدد از نشان‌ Nismo، رینگ‌های 22 اینچی و استفاده از خطوط قرمز رنگ را باید از جمله تغییراتی دانست که روی نیسان پاترول نیسمو 2021 اعمال شده است. همچنین نیسان در فضای داخلی کابین از پوشش آلکانترا، الیاف کربن، تودوزی و تریم قرمز و مشکی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و سیستم تهویه مطبوع به‌روزرسانی شده استفاده کرده است.

 

نیسان پاترول نیسمو 2021 از ماه جاری میلادی با قیمتی در حدود 105،000 دلار در بازار خاورمیانه عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه