شبکه‌های اجتماعی

هوندا آکورد هیبریدی 2021 معرفی شد
اتومبیل فارسی - هوندا آکورد هیبرید 2021

حذف جعبه‌دنده دستی از آکورد

هوندا با اعمال به روزرسانی‌هایی، آکورد 2021 را به طور رسمی معرفی کرد. این تغییرات شامل نمای خارجی، فناوری‌های به کار رفته و ایمنی خودرو است.


بر اساس اعلام رسمی هوندا، آکورد هیبریدی 2021 از 13 اکتبر 2020 در نمایندگی‌های این خودروساز ژاپنی در ایالات متحده آمریکا شروع می‌شود. عمده‌ترین تغییرات ایجاد شده در هوندا آکورد هیبریدی 2021 را باید در استفاده از  جلوپنجره مشبک عریض‌تر با جانمایی بهتر رادار هوندا و چراغ های جلو جدید LED با روشنایی گسترده‌تر در جاده خلاصه کرد. علاوه بر این، هوندا در تریم‌های LX ،EX-L و Touring از رینگ‌های جدید آلیاژی استفاده کرده است. نسخه‌های Sport ،Sport Special Edition و Touring نیز  با رنگ‌های بدنه جدید قابل سفارش هستند.

در داخل کابین، هوندا به طور استاندارد سیستم چند رسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی همراه با سامانه‌های Apple CarPlay و Android Auto را برای آکورد هیبریدی 2021 در نظر گرفته است. تمامی نسخه‌های آکورد 2021 دارای هشدار بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب بوده و در نسخه‌های مجهزتر سامانه کنترل ترمز در سرعت‌های پایین و دو خروجی USB از نوع 2.5 ولتی در دسترس است. 

 

  بخوانید > نقص فنی در ایربگ خودروهای هوندا باعث مرگ ۱۷ نفر شد  

 

  بخوانید > هوندا e:concept، حرکت هوندا به سمت خودروهای بدون تصادف  

 

هوندا آکورد هیبریدی 2021  به لطف به روزرسانی‌های سیستم هیبریدی، پاسخ سریع تر و شتابی بهتر را در احتیار راننده قرار می‌دهد. واحد کنترل الکترونیکی هر دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتری با توان‌های 192 و 252 اسب بخار بهبودهایی را از سر گذرانده است. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ  فقط با جعبه‌دنده CVT قابل عرضه است در حالی که موتور 2 لیتری توربوشارژ اکنون با جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک قابل سفارش است و هوندا جعبه‌دنده دستی را نیز حذف کرده است. 

تمامی نسخه‌های آکورد 2021 دارای هشدار بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب بوده و در نسخه‌های مجهزتر سامانه کنترل ترمز در سرعت‌های پایین و دو خروجی USB از نوع 2.5 ولتی در دسترس است.

برای سال 2021، هوندا نسخه Sport Special را جایگزین نسخه EX 1.5T آکورد کرده و نسخه Sport SE نیز با ویژگی‌ها و تجهیزات جدید عرضه می‌شود. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی موجود در آکورد هیبریدی 2021 می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو، تنظی برقی 12 حالته صندلی راننده و 4 حالته صندلی شاگرد، گرمکن آینه‌ها، سامانه ورود بدون کلید به همراه روشن شدن موتور از راه دور. رینگ‌های 19 اینچی، چراغ های مه شکن LED، کروز کنترل هوشمند تطبیق پذیر، سامانه کنترل ترمز، سامانه کمکی حرکت بین خطوط و... اشاره کرد.

 

قیمت هوندا آکورد 2021 از 24.770 دلار و قیمت نسخه هیبریدی آکورد 2021 نیز از 26.370 دلار شروع می‌شود. 

 

نظر دهید