شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هونگچی EHS7
محصول تازه از زیرمجموعه خودروهای انرژی جدید

هونگچی محصولات متنوعی از جمله مجموعه‌ای از مدل‌های مفهومی جذاب را برای نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ آماده کرده است. شاسی‌بلند جدید تمام‌الکتریکی آن‌ها که با نام EHS7 شناخته می‌شود نیز به صورت رسمی در این رویداد معرفی شد. این مدل منقش به جدیدترین لوگوی زیرمجموعه Hongqi New Energy است و از زبان طراحی جدید برند نیز بهره می‌برد.


هونگچی EHS7 پیشروی مسیر برند در آینده

ظاهر کلی خودرو بسیار شبیه به مدل مفهومی آن است که پیش از این معرفی شده بود. بعد از عرضه رسمی در آینده،‌ هونگچی EHS7 در کنار دیگر مدل برند خودروهای انرژی جدید یعنی EH7 به محصولات پرچم‌‌دار برند تبدیل خواهند شد.

طراحان هونگچی با قرار دادن طبیعت به عنوان منبع اصلی الهام خود،‌ ظاهر مدل EHS7 را طراحی کرده‌اند و می‌خواستند علاوه بر زیبایی‌شناسی طبیعی، محصولی چابک و سریع را نشان دهند و در این امر موفق هم بوده‌اند. نمای جلوی خودرو عریض‌تر و قدرتمندتر از مدل EH7 به نظر می‌رسد و چراغ‌های جلو از طراحی جذاب و چشم‌نوازی بهره می‌برند.

از نمای جانبی، خطوط صاف و نرمی مشاهده می‌شود و تقریبا هیچ خط منحنی یا زاویه‌داری وجود ندارد. از این زاویه،‌ دستگیره‌های پنهان درها و چرخ‌های بزرگ به تقویت حس سیال و اسپرت بودن خودرو کمک کرده‌اند.

در فضای داخلی هونگچی EHS7 شاهد استفاده از زبان طراح ساده و فناوری‌محور برند خودروهای انرژی جدید هستیم. با وجود شباهت بسیار با مدل EH7،‌ همچنان می‌توان تفاوت‌هایی جزئی در فضای داخلی EHS7 پیدا کرد. پنل ابزار ۶ اینچی در کنار نمایشگر مرکزی ۱۵.۵ اینچی و ترکیب آن‌ها با فناوری هدآپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده (AR-HUD)، حس «یک نمایشگر سه‌قلو» را شبیه‌سازی می‌کنند. جزییات چندان دیگری از فضای داخلی خودرو در دست نیست اما هونگچی گفته که در تولید اتاقک این مدل از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شده است.

هونگچی EHS7 سوار بر یک پلتفرم ۸۰۰ وولتی و مجهز به یک بسته باتری سه‌تایی است. این خودرو در دو نسخه تک‌موتور دیفرانسیل‌عقب و دوموتور چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد. قدرت خروجی نسخه تک‌موتور به ۳۳۹ اسب بخار می‌رسد و نسخه دوموتور نیز توانایی تولید تا ۶۱۰ اسب بخار را دارد.

نظر دهید


در همین زمینه